استاندارانی که با هر دولت رنگ عوض می‌کنند باید حذف شوند/ دولت تحت تاثیر فشار تحمیل استانداران قرار نگیرد

کد خبر: 307248
|
16:30 - 1400/06/15
نسخه چاپی
استاندارانی که با هر دولت رنگ عوض می‌کنند باید حذف شوند/ دولت تحت تاثیر فشار تحمیل استانداران قرار نگیرد
استاندارانی که با هر دولت رنگ عوض می‌کنند باید حذف شوند/ دولت تحت تاثیر فشار تحمیل استانداران قرار نگیرد : نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیرانی که در دولت های مختلف رنگ عوض می کنند باید باعث و بانی مشکلات امروز مردم هستند گفت: باید مدیران و استاندارانی که در دولت های مختلف رنگ عوض می کنند از ساختار مدیریتی کشور حذف شوند. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،«مجید نصیرایی»، نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه مردم از دولت جدید انتظار یک تحول جدی در زمینه مدیریتی در کشور دارند گفت: مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند روحیه تحرک، حضور در بین مردم و پیگیری مشکلات مختلف با پیوست عدالت اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه این تحول باید در بین آحاد جامعه احساس شود تصریح کرد: در استانها، شهرستان ها و بخش ها مردم تحول را در مدیران پاسخگو استانی می بینند چرا که استانداران و فرمانداران و بخشداران نمایندگان دولت در بین مردم هستند.

نصیرایی درباره اینکه برخی استانداران و مدیران اجرایی در استان ها در صدد هستند تا با فشار خود را به دولت سیزدهم تحمیل کنند ادامه داد: متاسفانه در سیستم اجرایی و اداری کشور ما برخی مدیران خصوصیات عجیبی دارند که که با هر فضایی خود را به سرعت تطبیق داده و رنگ عوض می کنند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر دولت انقلابی سرکار باشد این مدیران انقلابی می شوند و اگر دولت اصلاح طلب سرکار باشد اینها اصلاح طلبند و اگر دولت اعتدالی سر کار باشد اینها اعتدال گرا هستند تاکید کرد: هر دولتی سر کار باشد این مدیران سر کار هستند اما انتظار مردم این است که این مدیران شناسایی و حذف شوند.

وی با بیان اینکه مدیرانی که در دولت های مختلف رنگ عوض می کنند باید باعث و بانی مشکلات امروز مردم هستند تصریح کرد: باید مدیران و استاندارانی که در دولت های مختلف رنگ عوض می کنند از ساختار مدیریتی کشور حذف شوند.

نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس عنوان کرد: دولت نباید تحت تاثیر هیج گونه فشاری برای تحمیل استاندار یا هر مدیر استانی دیگری قرار گیرد. 

نصیرایی تصریح کرد: باید به صورت ساختاری بررسی شود تا اگر مدیری براساس روحیه جهادی و پاسخگویی به مردم عمل کرده نباید به صرف اینکه باید در این دولت تغییر صد در صدی رخ دهد از کار کنار گذاشته شود باید در هر امور براساس عدالت عمل شود.

انتهای پیام/ک  

https://www.dana.ir/1765915