یادداشت: علی فرخی

بازوند باید برود ...

کد خبر: 307290
|
15:59 - 1400/06/29
نسخه چاپی
بازوند باید برود ...
علی فرخی فعال رسانه ای در واکنش به تلاش برخی نمایندگان استان جهت ابقا بازوند در استانداری کرمانشاه در یادداشتی نوشت؛ بازوند باید برود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،علی فرخی فعال رسانه ای استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب در واکنش به تلاش برخی نمایندگان استان جهت ابقا بازوند در استانداری کرمانشاه در یادداشتی نوشت؛  بازوند باید برود.

 

« از دشمنان برم شکایت به دوستان

چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم»

 

 به عناوین مختلف و طرق گوناگون از مشکلات بزرگ و دردهای این دیار در طول این سالها سخن راندیم، دادخواستیم، فریاد برآوردیم و ...

 

هر چه انتقاد کردیم، ضعیفتر شدیم. هرچه پروبال زدیم، بیشتر غرق شدیم و هرچه در وصف جگر سوخته مردم کرمانشاه  و جور مشکلات نگاشتیم، بیشتر تهدید شدیم.

 

جناب آقای بازوند!  با یگانی از نیروهای غیربومی به استقبال مدیریت این استان آمدید، پس از گذشت این چند سال به لطف توان و لیاقت همین نیروهای غیربومی، کماکان طلایه دار بیکاری و عقب ماندگی در کشور هستیم!!!

 

اعتیاد جوانان و آمار عجیب و غریب فساد و خودکشی و بزهکاری هم که 《 علی برکت الله》

 

از استخدامهای رانتی و فامیلی در شهرداری هم که تا سخن به میان آوردیم، گویا شما اجنه و ما بسم الله بودیم!!!

 

نابودی منابع طبیعی و زمینهای درجه یک کشاورزی با احداث اتوبان  بیستون و سرابله، سکوت نابخشودنی در باب سد چناره و نیز عدم توجه به پتروشیمی اسلام آباد غرب در سالهای گذشته ، تنها گوشه ای از کارنامه درخشان جنابعالیست!

 

بعضی از نمایندگان استان هم که در لاک خویش فرو رفته و در هیچ موضوعی تن به سختی نمیدهند و خویش را به خطر نمی افکنند، مگر استاندار غیر بومی چه گلی بسر مردم استان زده است که سکوت اختیار کرده اید؟!

 

 در این برزخ سیاسی و برهوت اقتصادی که برایمان رقم خورده، گویا باید دست به دامان نمایندگان دیگر استانها شویم که داد  کرمانشاه را  بستانند!

 

آیا حق مردم ستمدیده این دیار پس از چهل و چند سال حضور حماسی در صحنه های مختلف سیاسی و انقلابی و جنگ تحمیلی این است؟!

قضاوت با شما...

 

✍ علی فرخی/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد