مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به حشنواره ملی تئاتر مرصاد

کد خبر: 307296
|
19:34 - 1400/06/29
نسخه چاپی
تمدید مهلت ارسال آثار به حشنواره ملی تئاتر مرصاد
بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  بهرام فاضلی زاد رئیس جشنواره و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از موافقت اعضاء شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد با تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص تمدید این جشنواره گفت : ارسال آثار در بخش نمایش نامه نویسی تا تاریخ 15 مهر ماه و بخش نمایشی صحنه ای و خیابانی تا تاریخ 30 مهر ماه تمدید شده است .

 

وی افزود : با توجه به شرایط حاکم بر شهرستان های کشور و کاهش فعالیت گروههای نمایشی ، دبیرخانه جشنواره با درخواست گروههای نمایشی برای تمدید مواجه شد و با درخواست دبیر جشنواره و موافقت اعضاء شورای سیاستگذاری جشنواره تمدید تا تاریخ های در نظر گرفته شده تمدیدشد.

 

رئیس جشنواره ملی تئاتر مرصاد افزود : جشنواره ملی تئاتر مرصاد در چهار بخش نمایشنامه نویسی ، نمایش نامه خوانی ، تئاتر خیابانی و تئاتر صحنه ای در شهرستان اسلام آبادغب برگرار می شود. و علاقمندان می توانند در سه بخش رقابتی نمایشنامه نویسی و تئاتر خیابانی و صحنه ای آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 

فاضلی زاد افزود : تئاتر مرصاد از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه است و برای اجرایی شدن آن اقدامات مناسبی صورت گرفته است که از جمله این اقدامات راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره ، تدوین آیین نامه جشنواره ملی تئاتر مرصاد که در حال انجام است و تلاش برای در سرفصل قرار گرفتن جشنواره و راه اندازی صفحه ویژه جشنواره ملی تئاتر مرصاد از  اقدامات لازم برای این رویداد مهم ملی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود : توجه به فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و برنامه ریزی لازم برای ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس صورت گرفته است.

 

وی افزود : فایل فراخوان و نحوه شرکت در این جشنواره بر روی سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب به آدرس  slgh.farhang.gov.ir  قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد