دوبال «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

کد خبر: 307304
|
15:19 - 1400/07/01
نسخه چاپی
دوبال «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
دوبال «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب : رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی خطاب به دانش‌آموزان، «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» را مانند دو بال دانست که توامان لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی خطاب به دانش‌آموزان، «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» را مانند دو بال دانست که توامان لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا

سلام و درود خدا بر شما دانش آموزان عزیز، ارزنده ترین یادگارهای امام راحل بزرگوار، فروزندگان چراغ ایمان و هدایت، حافظان تقوا، مجاهدان در عرصه‌های علم و فرهنگ و سیاست؛ و رقم زنندگان فصل جدید نظام مقدس جمهوری اسلامی. به حول قوه الهی شما فرزندان ایران اسلامی که در یکی از حساس‌ترین نقطه تاریخ با امید و نگاه به آینده، انقلاب اسلامی را به آرمان بزرگش در گام دوم انقلاب که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت امام عصر (عج) می‌باشد، نزدیک خواهید کرد.

فرزندان عزیزم؛ بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و اندیشه‌های نگاه به آینده و انقلابی است، شور انقلابی را باید روز به روز افزایش داده و خودتان را با توسل و توجه به پروردگار، تمسک به اولیای الهی، عبادت و تفکر همراه با تامل و بصیرت تقویت کرده و برای اینکه انتظارات رهبر معظم انقلاب (مدظله) در بیانیه ارزشمند و پر اهمیت گام دوم انقلاب از نسل آینده محقق شود، نیازمند دو بال «علم و دانش» و «ایمان و معنویت» توامان هستید. در حقیقت یک دانش‌آموز دغدغه‌مند، قائم به این است که ایمانش به همراه دانش و عمل مجاهدانه و مخلصانه باشد. علم و دانش آشکارترین وسیله عزت و قدرت یک کشور است و شما در لباس دانش آموزی اصلی ترین نیروهای این جبهه محسوب می‌شوید. امروز نزدیک به دو دهه است ست که رستاخیز علمی در کشور آغاز شده و با سرعتی که برای همه جهان غافلگیرکننده بوده به پیش رفته است.

جوانان دهه‌های اول انقلاب با وجود این همه دشمنی‌ها، کارشکنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و علمی نهراسیدند و حرکت خود را با تمام توان ادامه داده و به رکوردهای شگفت انگیز علمی دست یافتند و سنگ بنای یک انقلاب علمی را در کشور نهاده‌اند. با این وجود قله‌هایی از علم و دانش وجود دارد که هنوز فتح نشده‌اند یقین دارم فاتحان آن قله‌های بزرگ و تکمیل کننده راه ارزشمند گذشتگان در آینده شما خواهید بود. و با دفاع از پیشرفت همه جانبه (اقتصادی، فرهنگی، علمی و…) دشمنان کینه توز را ناکام خواهید ساخت.

با توجه به بازگشایی مدارس و تقارن آن با اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس، این مسئله مهم را بدانید که مهمترین الگو برای شما عزیزان، راه و منش سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شهیدان دفاع مقدس و سیدالشهدای مدافع حرم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

اینجانب آغاز سال جدید تحصیلی به همه دانش آموزان و نوجوانان بسیجی عزیز در جای، جای میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند منان توفیقات روز افزون برای شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/