بمناسبت سالروز شهادت شهیدان محمود شهبازی و داریوش ریزوندی صورت گرفت؛

ادای احترام جمعی از مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر اسلام آبادغرب به مقام شهیدان شهبازی و ریزوندی

کد خبر: 307321
|
19:23 - 1400/07/10
نسخه چاپی
ادای احترام جمعی از  مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر اسلام آبادغرب به مقام شهیدان شهبازی و ریزوندی
همزمان با دهم مهر ماه سالروز شهادت شهیدان محمود شهبازی و داریوش ریزوندی جمعی از هنرمندان، شاعران و مدیران شهرستان اسلام آبادغرب به مقام این دو شهید ادای احترام نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، همزمان با دهم مهر ماه سالروز شهادت شهیدان داریوش ریزوندی و محمود شهبازی مراسمی به دعوت انجمن های فرهنگی هنری و با حضور فرماندار شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس بنیاد شهید و امور  ایثارگران ، مسئول حفظ آثار و ایثارگران سپاه اسلام آبادغرب، اساتید هنرمند جناب آقای روح الله شرفی، فرزاد حسینی ، سید مجتبی رضابیگی، مهدی شریفی، سید صادق خاموشی و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در ابتدای این مراسم با تقدیر و تشکر از مسئولان و هنرمندان و شاعران شهرستان یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان داریوش ریزوندی ، محمود شهبازی و هدایت مرادی را گرامی داشت

در این مراسم جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از حضور هنرمندان و شاعران در این مراسم تقدیرو تشکر کرد و یاد شهیدان محمود شهبازی و داریوش ریزوندی و شهید هدایت مرادی را گرامی داشت. 

 

 

حیدری افزود : باید همواره یاد این شهیدان را گرامی بداریم و در جریان زندگی باید این شهیدان را ناظر بر اعمال خود بدانیم و در راستای تحقق آرمان های شهدا مبنی بر پیشرفت و ترقی کشور و رسیدن به قله ها تلاش کنیم و اگر اتفاقات خوبی در مسیر سازندگی کشور رخ دهد یقینا شهدا خوشحال خواهند شد. 

 

همچنین مهین زمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم از حضور و برنامه ریزی هنرمندان برای ادای احترام به مقام شهدا به ویژه شهیدان داریوش ریزوندی و محمود شهبازی تقدیر و تشکر کرد. 

 

در این مراسم استاد روح الله شرفی و سید صادق خاموشی اشعاری را به روح شهیدان انقلاب و به ویژه شهیدان شهبازی و ریزوندی تقدیم کردند و از طرف انجمن نمایش شهرستان نیز شاخه های گل تقدیم روح این شهدای سرافراز و جاودانه وطن شد.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها