گزارش/

رزمایش تاکتیکی گردان های امام علی (ع) بسیج در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 307338
|
16:46 - 1400/07/14
نسخه چاپی
رزمایش تاکتیکی گردان های امام علی (ع) بسیج در اسلام آبادغرب+تصاویر
رزمایش تاکتیکی گردان های امام علی (ع) بسیج باحضور یگان ناجا در منطقه عمومی رزمایش اسلام آبادغرب برگزارشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،رزمایش تاکتیکی گردان های امام علی (ع) بسیج با همکاری یگان های ناجا، پیشکسوتان شهید سلیمانی و گردان کوثر  با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، امام جمعه و اعضای شورای تأمین شهرستان در منطقه عمومی رزمایش اسلام آبادغرب با اجرای فنون رزم و عملیات های تاکتیکی مقابله با وقوع ناهنجاری های اجتماعی برگزارشد.

 

سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در آغاز این رزمایش با گرامیداشت  یادو خاطره شهدا و تسلیت ایام حزن و اندوه ایام آل الله در پایان ماه صفر، به مسئولین ومدعوین خیرمقدم عرض نمود و اظهار داشت: بسیجیان عزیز و دلاور در صحنه های حساس به موقع حاضر می شوند و با وجود این شجره طیبه توطئه آمریکا، اسرائیل  و توطئه گران نقش بر آب خواهد شد.

 

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ توان و آمادگی رزم نیروهای بسیج در راستای لبیک به فرمایشات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عنوان کرد.

 

سردار مرتضی مرادی جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه پس از سان دیدن یگان های حاضر در میدان، در جمع بسیجیان اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام علی بن موسی الرضا(ع) را تسلیت گفت.

 

وی  با اشاره به اینکه؛ امروز نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی کشور ما در اوج اقتدار هستند گفت: برای کرمانشاه یک افتخار فراموش نشدنی است که مردم شیعه، سنی و اهل حق با اتحاد از آب و خاک و ناموس ملت ایران و نظام مقدس خود دفاع کردند.(مشروح خبراینجا)

 

 

 

.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد