جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

امروز نیروهای مسلح کشور در اوج اقتدار هستند/ شیعه، سنی و اهل حق با اتحاد در دفاع مقدس از نظام دفاع کردند

کد خبر: 307340
|
16:27 - 1400/07/14
نسخه چاپی
امروز نیروهای مسلح کشور در اوج اقتدار هستند/ شیعه، سنی و اهل حق با اتحاد در دفاع مقدس از نظام دفاع کردند
جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه؛ امروز نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی کشور ما در اوج اقتدار هستند گفت: برای کرمانشاه یک افتخار فراموش نشدنی است که مردم شیعه، سنی و اهل حق با اتحاد از آب و خاک و ناموس ملت ایران و نظام مقدس خود دفاع کردند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سردار مرتضی مرادی جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به همراه هیئت همراه از رده های عملیاتی و نظارتی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، فرمانده سپاه و اعضای شورای تأمین شهرستان با سان دیدن از یگان های حاضر در میدان رزمایش تاکتیکی گردان های امام علی (ع) بسیج، یگان ناجا، پیشکسوتان شهید سلیمانی و گردان کوثر در منطقه عمومی رزمایش اسلام آبادغرب، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام علی بن موسی الرضا(ع) را تسلیت گفت.

 

وی اظهار داشت: مردم عزیز و مرزدار استان کرمانشاه در دفاع مقدس نقش تعیین کننده ای داشتند که این نقش باید برای نسل جوان امروز بازگو و ثبت شود.

 

 

سردار مرادی عنوان کرد: ارتش بعثی-صهیونیستی عراق با برآورد غلطی که در اختیار داشت به منظور ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی به مرزهای ما هجوم آورد اما به لطف الهی و رهبری های پیامبرگونه امام(ره)، نقشه های دشمن نقش برآب شد، دشمن روی پشتیبانی مردم از انقلاب حساب نکرده بوده بودند و مشاهده شد که در خرمشهر و در شهرستان های مرزی همین استان خودمان با مقاومت مردم دشمن زمین گیر شد و این مقاومت ها فراموش نشدنی است و ما به همه مردم ایران ایران افتخار می کنیم که از قومیت ها و مذاهب مختلف برای دفاع از انقلاب به پا خواستند و در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و مبارزه کردند و این برای کرمانشاه یک افتخار فراموش نشدنی است که مردم از اهل تشیع،اهل تسنن و اهل حق آمدند و با اتحاد از آب و خاک و ناموس ملت ایران و نظام مقدس خود دفاع کردند.

 

 

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: حضور بازنشستگان در رزمایش ها نشان می دهد این عزیزان همان روحیه ایثار را در دوران جنگ داشته اند را هنوز حفظ نموده اند و این باعث افتخار ماست.

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان بیان داشت: امروز نیروهای مسلح ارتش، سپاه و انتظامی کشور ما در اوج اقتدار هستند و نیروهای مسلح براساس تدابیر مقام معظم رهبری خادم ملت هستند و در حوادث غیرمترقبه نظیر سیل، زلزله و بیماری منحوس کرونا حضور پیدا کرده و به مردم خدمتگذاری نمودند و اینها در خاطرات مردم نقش می بندد و برای مردم به یادگار می ماند که در هر اتفاقی نیروهای مسلح در کنار مردم هستند.

 

 

وی عنوان کرد: نیروهای مسلح ما باید بعنوان مدافعان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در حال آمادگی باشیم و آموزش ها را به خوبی طی کنیم.

وی تصریح کرد: گردان های عملیاتی امام علی(ع) که براساس تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در سپاه پاسداران تشکیل شد، خاری در چشم دشمنان هستند چرا که دشمنان در چند سال اخیر برنامه ریزی گسترده ای انجام داده بودند که کشور را با مشکل مواجه کنند اما با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح وخصوصا" جوانان عزیز و رشید بسیجی دشمن با شکست مواجه شد.

 

سردار مرادی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کرد با سوء استفاده از آثار تحریم های ظالمانه و مشکلات ناشی از بیماری کرونا در کشور نا آرامی ایجاد کند و عده ای را به خیابان بکشاند اما به لطف خدا با هوشیاری دلسوزان نظام دشمن نتوانست به اهداف پلید خود برسد.

 

وی تصریح کرد: تا زمانی که راه و روش شهیدان عزیز و تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری در این کشور حاکم است، دشمن از دشمنی دست بردار نیست و ما هم باید آماده باشیم و تمرینات لازم را اجرا کنیم و اتحاد و برادری که در بین نیروهای مسلح ایجاد شده روز به روز باید تقویت شود و خدمتگزار مردم باشیم.

 

سردار مرادی گفت: طبق تدابیر مقام معظم رهبری؛ امروز بهترین راهکار برای مقابله با توطئه های دشمنان خدمت صادقانه به مردم است که همه مسئولین باید این را آویزه گوش خود نمایند و امیدواریم با روی کار آمدن دولت انقلابی در کنار مجلس و قوه قضائیه انقلابی مشکلات کشور برطرف گردد.

 

سردار مرتضی مرادی جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه  در حاشیه این رزمایش در جمع پیشکسوتان جبهه و شهادت(یگان شهید سلیمانی ) حاضر شد و  پای درد دل های ایشان نشست.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد