کشتی قهرمانی جهان| چهارمین مدال طلای جهانی با دَبل گرایی/ پایان خوشِ شاهنامه در نروژ با رکوردشکنی و پوکر!

کد خبر: 307352
|
00:22 - 1400/07/19
نسخه چاپی
کشتی قهرمانی جهان| چهارمین مدال طلای جهانی با دَبل گرایی/ پایان خوشِ شاهنامه در نروژ با رکوردشکنی و پوکر!
کشتی قهرمانی جهان| چهارمین مدال طلای جهانی با دَبل گرایی/ پایان خوشِ شاهنامه در نروژ با رکوردشکنی و پوکر! : محمدرضا گرایی در دیدار فینال وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان به مدال طلا دست یافت. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱، دیدارهای رده‌‌بندی و فینال ۳ وزن پایانی برگزار شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم روز گذشته محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از  تسوچیکا شیمویامادا، قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود، با پوئن ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر حسرت جعفراف از آذربایجان را از پیش رو برداشت به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در نیمه نهایی طی یک کشتی سخت و حساس با نتیجه ۶ بر ۶ مقابل راماز زوئیدزه، دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

 

گرایی امروز در جدال نهایی به مصاف نظیر عبداله‌یف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه رفت و ضمن پیروزی ۵ بر ۲، به مدال طلا دست یافت تا چهارمین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در آوردگاه جهانی کسب شود.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد