مدیرجهاد کشاورزی اسلام آبادغرب خبر داد:

جذب ۴۰ دستگاه تراکتور توسط واحد مکانیزاسیون جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب

کد خبر: 307403
|
23:22 - 1400/08/04
نسخه چاپی
جذب ۴۰ دستگاه تراکتور توسط واحد مکانیزاسیون جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب
مدیرجهاد کشاورزی اسلام آبادغرب از جذب ۴۰ دستگاه تراکتور در شش ماهه اول سال جاری توسط واحد مکانیزاسیون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خبر داد.

کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در گفتگو با   اسلام آباد خبر ،اظهار کرد: از محل تسهیلات مکانیزاسیون در شش ماهه اول سال جاری  ۴۰ دستگاه تراکتور و  ۵۲ دستگاه ادوات ‌کشاورزی  نوین با همکاری بانک کشاورزی توسط کشاورزان شهرستان جذب شده است.

 

مهندس کریمی عنوان کرد: واگذاری این تراکتورها بصورت تسهیلاتی بوده که ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد وام بانکی از طریق بانک کشاورزی پرداخت شده که باز پرداخت آن سالیانه و با سود ۱۵ درصد بوده که برای تراکتورهای سبک بازپرداخت  ۵ ساله و برای تراکتورهای  سنگین بازپرداخت ۷ ساله می باشد.

 

وی افزود: متقاضیان براساس میزان زمین، تاریخ درخواست، گواهینامه تراکتور رتبه بندی که بین کشاورزان متقاصی توسط مراکز جهاد کشاورزی انجام شده پس از تشکیل پرونده به بانک کشاورزی معرفی می شوند.

 

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: هم اکنون ۴۰۰۰ دستگاه تراکتور در این شهرستان فعال بوده که با توجه به سطح زیر کشت زراعی بصورت میانگین برای هر ۲۵ هکتار یک دستگاه تراکتور موجود است، این در حالی است که از این تعداد تراکتور هر ساله به علت فرسودگی نیاز به جایگزینی دارد که مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در همین راستا تمام توان خود را بکار خواهد گرفت که آن را به سرانجام برساند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها