سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می‌شود

کد خبر: 307419
|
23:49 - 1400/08/08
نسخه چاپی
سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می‌شود
مرصاد نیوز: دکتر مسلم معین گفت: سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو مرحله در آبانماه برگزار می‌شود و برگزیدگان خود را همزمان با آغاز هفته بسیج خواهد شناخت.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل ازخبرگزاری دانشجو، دکتر مسلم معین گفت: سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو مرحله در آبانماه برگزار می‌شود و برگزیدگان خود را همزمان با آغاز هفته بسیج خواهد شناخت.

وی افزود: مرحله اول این رویداد بطور همزمان در 32 مرکز استانی کشور با حضور بیش از ۴۰۰ تیم تولید محتوای دیجیتال در قالب تیم‌های سه الی پنج نفره و در سه رشته پویانمای، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه از تاریخ 12 تا 14 ابانماه در یک رقابت 48 ساعته برگزار شده و پس از شناخته شدن برگزیدگان، تیم‌های اول هر بخش در هر استان به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

معین گفت: مرحله نهایی این رویداد با حضور بیش از 100 تیم در سه رشته پویانمایی بازی و نرم افزار‌های ویژه تلفن همراه در تاریخ 25 تا 28 آبانماه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پایان تصریح کرد: آیین اختتامیه این رویداد همزمان جشنواره بزرگ فعالان فضای مجازی ایران برگزار شده و علاوه بر تجلیل از برترین‌های فضای مجازی کشور، برگزیدگان نهایی هر بخش معرفی و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها