مسئولین شهرستان اعلام کردند:

آب آشامیدنی اسلام آبادغرب مشکل بهداشتی و میکروبی ندارد

کد خبر: 307421
|
22:49 - 1400/08/09
نسخه چاپی
آب آشامیدنی اسلام آبادغرب مشکل بهداشتی و میکروبی ندارد
در پی گلایه برخی از اهالی شهرک ها مسئولین شهرستان اعلام کردند:آب آشامیدنی اسلام آبادغرب مشکل بهداشتی و میکروبی ندارد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،   طی سه روز گذشته برخی شهروندان محلات فرهنگیان و ۱۰۳ هکتاری اسلام آبادغرب از کیفیت پائین و غیرقابل شرب بودن آن بخاطر کدر بودن رنگ آب گله مند بودند که با توجه به اهمیت این موضوع توسط خبرنگار این پایگاه خبری پیگیری گردید.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب از پیگیری موضوع و رفع شدن مشکل آب خبر داد و گفت مشکل بعلت خشکسالی و پایین رفتن سطح آبهای زیرزمینی بوده است.

 

سیدسجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب نیز به موضوع ورود پیدا کرد و دستور پیگیری موضوع را صادر نمود که مسئولین ذیربط به ایشان گزارش نموده و اعلام نمودند که چندین بار آب منطقه نمونه گیری شده و آب مشکل آلودگی بهداشتی و میکروبی ندارد.

 

سید اصغر صفوی رئیس اداره آبفای اسلام آبادغرب در این رابطه به خبرنگار ما گفت: آب منطقه فرهنگیان از چاه تامین می شود که مستقیم وارد شبکه می شود و  این مشکل مربوط به چند روز گذشته است که بخاطر شکستگی لوله ها و شستشوی لوله ها، چاه آب بطور موقت از مدار خارج شده و مشکل بطور کامل حل شده است.

 

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درخصوص کیفیت آب منطقه فرهنگیان، گفت: آب این منطقه مشکل ندارد فقط زمانی که برق قطع می شود ویا چاه را خاموش و دوباره روشن می کنند ممکن است رسوباتی از چاه وارد شبکه آب شود که لحظاتی باعث ایجاد کدورت  آب شود اما در زمان کوتاهی برطرف می گردد.

 

به گزارش اسلام آباد خبر ،  در حالیکه مسئولین اعلام نمودند که مشکل مربوط به روزهای گذشته است اما گزارشاتی از مردم به ما رسیده که امروز نیز آب این محلات تا حدی کدر بوده اما نسبت به روزهای گذشته بهتر بوده است.

 

 مسئولین شهرستان تأکید دارند  که مشکلی از نظر آلودگی بهداشتی و میکروبی در آب شهرستان وجود ندارد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها