به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب صورت گرفت؛

توزیع لوازم التحریر مابین دانش آموزان 18 مدرسه اسلام آبادغرب در قالب پویش "مشق احسان"

کد خبر: 307430
|
22:28 - 1400/08/11
نسخه چاپی
توزیع لوازم التحریر مابین دانش آموزان 18 مدرسه اسلام آبادغرب در قالب پویش "مشق احسان"
به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب، لوازم التحریر رایگان مابین دانش آموزان 18 مدرسه اسلام آبادغرب در قالب پویش "مشق احسان" توزیع گردید

به گزارش اسلام آباد خبر ، بسته های لوازم التحریر رایگان مابین دانش آموزان در قالب پویش "مشق احسان" به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در مدارس منتخب محلات کم برخوردار شهرستان توزیع گردید.

 

در یکی از این مدارس باحضور مربیان و جمعی از دانش آموزان، معاونین آموزش و پرورش، مسئول بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان شهرستان در اسلام آبادغرب آیین اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان برگزار شد.

 

حجت الاسلام باقری روحانی گروه های جهادی شهرستان گفت: پویش مشق احسان به منظور حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت مناطق کم‌برخوردار اجرا می گردد و از همه خیرین دعوت می شود در این طرح مشارکت نمایند.

 

مجتبی حیدری مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در این مراسم با اشاره به توزیع لوازم التحریر مابین دانش آموزان 18 مدرسه اسلام آبادغرب در قالب پویش "مشق احسان"، گفت: دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند و نباید بخاطر فقر سرخورده شوند، چرا که بسیاری از نخبگان علمی و حتی شهدای والامقام از همین محلات محروم رشد و نمو داشته اند و به درجات رفیع رسیده اند.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد