رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب:

۱۳ آبان هیمنه جهانی آمریکا را شکست / ۱۳ آبان منشاء تحولات بزرگ تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی است.

کد خبر: 307432
|
16:00 - 1400/08/12
نسخه چاپی
۱۳ آبان هیمنه جهانی آمریکا را شکست / ۱۳ آبان منشاء تحولات بزرگ تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: ۱۳ آبان منشاء تحولات بزرگ تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی است که هیمنه جهانی آمریکا را شکست.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب در گفتگو با   اسلام آباد خبر ،  با تبریک روز ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: ۱۳ آبان یک سلسله از اتفاقات تاریخی را در درون خود دارد و منشاء بسیاری از تحولات انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود : حضرت امام(ره) بزرگترین شخصیت ضد استعماری بودند و  اولین تقابل ضد استعماری و ضد آمریکایی امام (ره) به اعتراض ایشان به لایحه کاپیتولاسیون بر می گردد و همین موضوع باعث دستگیری و تبعید ایشان شد.

 

تمری افزود: حرکت های بعدی ملت ایران برای رهایی نتیجه بخشید و در آبان سال ۵۷ شاهد حضور آگاهانه دانش آموزان و شهادت تعدادی از آنها بودیم و این موضوع شعله های انقلاب را تشدید کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود : به نظر من یکی از اقدامات شجاعانه و آگاهانه جوانان انقلابی به ویژه دانشجویان تسخیر لانه جاسوسی در آبان سال ۵۸ بود که با تایید حضرت امام خمینی(ره) همراه بود. و اگر این مرکز که محل تجمع و برنامه ریزی مخالفین انقلاب تبدیل شده بود تسخیر نمی شد خطرات زیادی انقلاب را تهدید می کرد.

 

وی افزود : سفارت آمریکا به روایت اسناد یک مرکز جاسوسی علیه کشور و ملت و انقلاب ایران بود که این موضوع سیاست آمریکا در تمامی کشورها است .

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب افزود : امروز باز نیاز است تا جوانان و ملت ایران علیه توطئه های استعماری آمریکا هوشیار باشند و از همه ظرفیت ها برای مقابله با جریان استعمار بهره گرفت.

 

تمری افزود: جریان استعمار امروز از قدرت قبلی برخوردار نیست و دایره قدرت طلبی آنها فروکش کرده و شاهد ظهور قدرت های منطقه ای و حتی فرامنطقه ای همچون ایران هستیم که سد راه زیاده خواهی جریان استعمار شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در پایان ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان بر روحیه آمریکا ستیزی ملت ایران تاکید کرد و گفت : ملت ایران به گفتمان آمریکا ستیزی خود باور و ایمان دارند و در هر شرایطی در این مسیر حرکت خواهند کرد

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد