دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد:

۶۵ اثر از ۱۶ استان کشور در بخش نمایشنامه نویسی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد شرکت کردند

کد خبر: 307438
|
11:20 - 1400/08/15
نسخه چاپی
۶۵ اثر از ۱۶ استان کشور در بخش نمایشنامه نویسی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد شرکت کردند
دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت: ۶۵ اثر از ۱۶ استان کشور در بخش نمایشنامه نویسی دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد شرکت کردند.

 

سعید نوروزی در گفتگو با   اسلام آباد خبر ، اظهار داشت: در بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر مرصاد استان کرمانشاه با ۱۶ اثر از ۱۱ نمایشنامه نویس بیشترین سهم در ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره داشت.

 

 

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت : مجموع آثار و نمایشنامه های رسیده به جشنواره ۶۵ اثر بود که از ۱۶ استان کشور به دبیرخانه ارسال شد.

 

 

وی عنوان کرد: هنرمندانی از استان های  آذربایجان شرقی،اردبیل، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان و همدان در این دوره از جشنواره آثار ارسال کرده بودند و استان کرمانشاه نیز با ۱۶ اثر از ۱۱ نمایشنامه نویس بیشترین آثار را به خود اختصاص داده بود.

 

 

نوروزی افزود: ۵ نمایشنامه برتر پس از داوری معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد  و  نمایشنامه ها در بخش نمایشنامه خوانی جشنواره توسط گروه‌های استانی خوانده خواهند شد.

 

 

 دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد ابراز امیدواری کرد که بتوانیم آثار منتخب جشنواره را به چاپ برسانیم تا در دوره های بعدي مورد استفاده گروه‌های نمایشی قرار گیرند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد