دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد:

71 اثر از 19 استان کشور در بخش صحنه ای دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد شرکت کردند

کد خبر: 307458
|
16:27 - 1400/08/20
نسخه چاپی
71 اثر از 19 استان کشور در بخش صحنه ای دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد شرکت کردند
دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد از ارسال 71 اثر نمایشی در بخش تئاتر صحنه ای از 19 استان کشور به دبیرخانه جشنواره در اسلام آبادغرب خبر دارد.

  سعید نورزوی دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در گفتگو با   اسلام آباد خبر ، با اشاره به استقبال خوب گروههای نمایشی کشور از جشنواره تئاتر مرصاد گفت : در شرایط کرونایی و وضعیت فعلی شاهد استقبال خوب گروههای نمایشی از جشنواره ملی تئاتر مرصاد هستیم و این موضوع بیانگر آن است که جشنواره جایگاه ویژه ای در کشور پیدا کرده است.  

 

وی افزود : پس از فراخوان جشنواره در بخش صحنه ای مجموعا 71 اثر از 19 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که این تعداد اثر در بخش صحنه ای با توجه به شرایط کرونایی کشور آمار قابل قبول و بالایی می باشد.  

 

وی افزود : گروههای نمایش از استان های آذربایجان شرقی ، اصفهان، البرز، ایلام ، تهران ، خراسان رضوی ، خوزستان، زنجان، فارس ، قزوین، کردستان، کرمانشاه ، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان ، لرستان ، مازندران، مرکزی ، هرمزگان و همدان در این دوره از جشنواره به دبیرخانه ارسال آثار داشتند.  

 

نوروزی افزود : جشنواره در چهار بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی و بخش تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی برگزار خواهد شد و نفرات منتخب بخش نمایشنامه نویسی توسط هیات داوران اعلام شده  و گروههای  نمایشنامه خوانی نیز مشخص شده اند.  

 

نوروزی ابراز امیدواری کرد با تامین منابع مالی جشنواره زمینه برگزاری جشنواره باشکوه فراهم گردد. 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد