در راستای تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار و سرکشی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از خانواده پیشکسوتان و بازنشستگان شهرستان+تصاویر

کد خبر: 307469
|
15:04 - 1400/08/23
نسخه چاپی
دیدار و سرکشی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از خانواده پیشکسوتان و بازنشستگان شهرستان+تصاویر
در راستای تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس، فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از جمعی از خانواده بازنشستگان سپاه شهرستان سرکشی بعمل آورد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در راستای تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس، فرمانده سپاه اسلام آبادغرب  از خانواده معظم ایثارگران، پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه شهرستان سرکشی بعمل آورد.

 

 

سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در این سرکشی ها با خانواده ایثارگران معظم؛ علی احمدپور ، فرج اله جهانفر، علی جمال جهانی و جوهر محمدیان دیدار نمود و پای درد دل این قشر معظم نشست.

 

سرهنگ سلطانقلی عنوان کرد: امنیت امروز کشورما مدیون شهدا و ایثارگران است و ما همیشه باید قدردان زحمات و از جان گذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس، مدافعین حرم و وطن باشیم چرا که ایشان بهترین سال‌های عمر خود را در راه پاسداری از  انقلاب و اسلام سپری کردند.

 

وی عنوان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس در طول دوران پر برکت خدمت خود گنجینه‌ای از تجارب ارزشمند را بدست آورده اند و و بایستی امروز این تجارب و روحیه ایثار و مقاومت به نسل های جوان انتقال یابد.

 

محمد رستمی مدیر کانون وابستگان سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در این دیدار به گوشه هایی از رشادت همرزمان خود اشاره نمود و از روحیه ایثارگری ایشان تمجید نمود.


در این دیدارها به رسم یاد بود و تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان هدیه‌ای از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان اسلام آبادغرب به ایشان اهداء گردید.

 

 

انتهای پیام/

 


 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد