فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 307483
|
15:23 - 1400/08/30
نسخه چاپی
اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در هفته بسیج در شهرستان اسلام آبادغرب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب گفت: بیش از 40 عنوان برنامه های فرهنگی، ورزشی و سیاسی در این شهرستان همزمان با هفته بسیج اجرا می شود.

 سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و 1280 شهید شهرستان و تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: پرچم های بسیج از اول انقلاب در راه کار خیر و خدمت رسانی برافراشته بوده و هست و امسال هفته بسیج در شهرستان با رزمایش گروه های جهادی در راستای یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر آغاز گردید.

 

وی افزود: بسیج در عرصه های مختلف حضور پیدا کرده و به فضل الهی در بحران ها، خوش درخشیده، نهال این شجره طیبه در سال 58 توسط بنیانگذار کبیرانقلاب امام خمینی(ره) کاشته شد، که ثمره این شجره طیبه در جای جای کشور اسلامی مان روییده است که این نشانه درایت و دور اندیشی امام(ره) بوده و آثارو برکات بسیج در امنیت داخلی و خارجی مشهود بوده و حتی توطئه ها و نقشه های دشمنان را نقش برآب نموده است.

 

سرهنگ سلطانقلی بیان داشت: شعار امسال هفته بسیج  "بسیج پاره تن مردم" از فرمایشات مقام معظم رهبری است که در راستای بزرگداشت چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با اشاره به آغاز برنامه های هفته بسیج گفت: به مناسبت  هفته بسیج  بیش از 40 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که با توجه به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان، اکثر برنامه های فرهنگی، بصیرتی و آموزشی بصورت مجازی در شبکه های اجتماعی ایرانی برگزار می شود.

 

وی افزود: پیکار با کرونا در طرح شهید سلیمانی از فعالیت های بارز اقشار مختلف بسیج بوده که همراه با جهادگران سلامت نقش مهمی در سلامت جامعه ایفا نمودند که در جهت کمک به ستاد مقابله با کرونا و یاری جهادگران سلامت در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برنامه ریزی شده که در این راستا با همکاری بسیج جامعه پزشکی و هلال احمر طرح ویزیت و داروی رایگان، برپایی ایستگاه های سلامت و واکسیانسیون سیار اجرا می گردد.

 

 

سرهنگ سلطانقلی؛ برگزاری میز خدمت ، همایش اصحاب رسانه شهرستان، عطرافشانی گلزار شهدا،  پویش مجازی خاطره من و رفیق شهیدم، اعزام گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار، توزیع بسته های معیشتی، اجرای مسابقات ورزشی، تجلیل از بسیجیان نمونه اقشار مختلف، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان، اجرای مسابقه کتابخوانی و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای بسیج را از اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان عنوان کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان گفت:  نمایش اقتدار رزمی بسیج با حضور بسیجیان و گردان‌های رزمی بسیج در روز سوم آذرماه در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار خواهد شد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد