رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب:

بسیج گفتمانی مترقی برای پیشرفت کشور است

کد خبر: 307490
|
00:24 - 1400/09/01
نسخه چاپی
بسیج گفتمانی مترقی برای پیشرفت کشور است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت : بسیج یک گفتمان مترفی و نهاد عظیم برای پیشرفت کشور است.

  خسرو تمری در گفتگو بااسلام آباد خبر ، با تبریک هفته بسیج گفت : جامعه امروز ما بیش از هر زمانی به تفکر بسیج و بسیجیان نیازمند است و راه پیشرفت کشور با تفکر بسیجی هموارتر می شود.

 

وی افزود : تفکر حاکم بر بسیج یک تفکر مردمی همراه با آگاهی و دانش است و شاخصه هایی که امام (ره) برای تعریف بیان کردند تایید کننده این موضوع است.

 

تمری افزود : رویکرد بسیج به موضوعات مختلف باعث شده امروز از آن به عنوان یک گفتمان قدرتمند و فراگیر نام برد و نقشی که بسیج در مناسبات جامعه ایفا می کند بی نظیر و با ارزش است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب افزود: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس توانست گفتمان جدیدی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه دفاع و مقاومت ارائه کند و این مسیر را بعد از جنگ با قدرت در حوزه های اقتصادی و فناوری های نظامی و حتی عمرانی و رفع محرومیت زدایی کند.

 

تمری افزود : گفتمان بسیج یک الگو و سنخ آرمانی برای پیشرفت کشور است و اگر بتوانیم در کلیه مناسبات این گفتمان را محور قرار بدهیم جامعه با شتاب بیشتری می تواند به پیشرفت دست پیدا کند.

 

وی در ادامه افزود : اگر شاخصه هایی که مقام معظم رهبری را برای بسیج تعریف کردند محور قرار دهیم به معنای آن است که بسیج یک جریان نخبه گرا است و این جریان نخبه گرا همان تعریف امام (ره) است که گفت بسیج لشکر مخلص خداست و همین لشکر مخلص خدا بود که توانست جریان جنگ را به نفع ملت ایران رقم بزند.

 

وی همچنین از بسیج به عنوان یک جریان نخبه گرایانه حداکثری یاد کرد و گفت : همین رویکرد نخبه گرایانه بسیج بود که باعث شد بسیج به عنوان یک الگو و گفتمان برای پیشرفت یاد کرد چرا که در این رویکرد بسیج پایانی ندارد و از همه ظرفیت ها برای رشد و پیشرفت استفاده می کند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد