به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

برگزاری یادواره ۲۵۰ شهید بسیج سپاه ناحیه اسلام ابادغرب

کد خبر: 307491
|
23:18 - 1400/09/01
نسخه چاپی
برگزاری یادواره ۲۵۰ شهید بسیج سپاه ناحیه اسلام ابادغرب
به مناسبت هفته بسیج یادواره ۲۵۰ شهید بسیج سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان در حسینیه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد

به گزارش اسلام آباد خبر ، امروز به مناسبت هفته بسیج یادواره ۲۵۰ شهید بسیج سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان در حسینیه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد

 

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب باتبریک هفته بسیج وادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت : ترویج فرهنگ و تفکر بسیج و حرکت در این مسیر توسط جوانان باعث میشود ایران اسلامی و انقلاب به تعالی و نورانیت برسد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه حفاظت از آرمان و دستاوردهای شهدا ضامن بقای نظام است گفت : حفظ دستاوردهای شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار وظیفه همگانی است و باید در تبیین فرهنگ شهادت به نسل جدید قدم برداشته شود. 

 

 

حجت الاسلام موسوی زمانی بیان داشت:  امروز عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی، و  مدیون و مرهون خون شهدای مخلص، بی‌باک و دلیر است و مسئولان و آحاد مردم درراستای حفظ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف مهمی بر عهده دارند.

 

وی افزود: خانواده  شهدا با صبر و استقامت مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی شدند و این موضوع اهمیت زیادی دارد که آرامش و امنیت نتیجه جان فشانی های شهدا و استقامت خانواده آنان است.

 

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده ناحیه بسیج سپاه اسلام آبادغرب گفت: ما باید قدر شهدا را بدانیم در حال حاضر اگر با خیال راحت زندگی می کنیم مدیون خون شهدا هستیم که در معامله با خدا جان خودشان را فدا کردند و امنیت و آسایش امروز سرزمین ایران اسلامی از برکات ایثار و از خودگذشتگی شهدا میباشد.

 

 

وی افزود. امروز دشمنان به دنبال ترور خودباوری وایمان  مردم ایران اسلامی می باشد که خوشبختانه مردم با آگاهی وبصیرت وحرکت در مسیر شهدا توطئه های آنان را خنثی می کنند.

 

در پایان این مراسم از تعداد ۴۵ خانواده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد