توسط کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان صورت گرفت؛

برگزاری نشست قرارگاه امنیت غذایی در سپاه اسلام آبادغرب

کد خبر: 307494
|
23:05 - 1400/09/02
نسخه چاپی
برگزاری نشست قرارگاه امنیت غذایی در سپاه اسلام آبادغرب
نشست قرارگاه امنیت غذایی در سپاه اسلام آبادغرب توسط کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، نشست قرارگاه امنیت غذایی با حضور فرمانده سپاه، مدیرجهاد کشاورزی، مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی و فرماندهان حوزه های روستایی بسیج امروز در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان  برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه  شهرستان ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه بیان کرد: تشکیل و راه اندازی قرارگاه امنیت غذایی، بمنظور صیانت از سفره مردم و آرامش در تأمین و تدارک کالاهای اساسی در اولویت کاری وزارت جهادکشاورزی قرار دارد.

 

در ادامه خانم مهندس محمدی، مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان در خصوص محدودیت موجود در بخش کشاورزی مطالبی بیان داشت و تأکید کرد: تشکیل قرارگاه امنیت غذایی فرصتی است تا هر بخشی در راستای وظایف ذاتی دستگاه خود با پایش مشکلات تولید، تأمین، توزیع و نظارت بموقع نسبت به رفع محدودیت‌ها و موانع اقدام نماید.

 

مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در این نشست خاطر نشان کرد: رفع موانع تولید، رصد و کنترل قیمت محصولات کشاورزی، تأمین نهاده‌ها و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مهمترین هدف بخش کشاورزی است که نقشی مهمی در معیشت مردم دارد که توسط این قرارگاه و با حضور مسئولان امر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد