در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش بهزیستی

پویش زمستان گرم در دالاهو برگزار شد

کد خبر: 307511
|
22:46 - 1400/09/10
نسخه چاپی
پویش زمستان گرم در دالاهو برگزار شد
در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش بهزیستی ، پویش زمستان گرم در شهرستان دالاهو برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در آستانه روز جهانی معلولین امروز جلسه توزیع کمکهای غذایی و پویش زمستان گرم ویژه مددجویان بهزیستی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دالاهو برگزار شد.

 

حسین صفری رئیس اداره بهزیستی دالاهو در این جلسه با قدردانی از فرماندار و سایر مسئولین در راستای حمایت از جامعه هدف بهزیستی گفت :  در اجرای طرح مشارکت های مردمی اقدامات خوبی درشهرستان صورت گرفته و با تلاش های دفتر امام جمعه،سپاه بسیج شهرستان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین محترم، آقای مصطفایی و خانم قنبری از موسسه آبشار عاطفه ها این طرح اجرایی شد.

 

در ادامه کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو ضمن تبریک روز جهانی معلولین به جامعه هدف سازمان بهزیستی گفت ؛ کار برای رضای خداوند ماندگاری ابدی خواهد داشت  و از رئیس و کارکنان  اداره بهزیستی شهرستان دالاهو  در جهت جمع آوری کمک های مردمی و در اختیار گذاشتن آن به افراد نیازمند تقدیر و تشکر نمود.

 

وی افزود؛ کار در اداره بهزیستی و خدمت به جامعه معلولان بسیار ارزشمند می باشد که باید با حساسیت ویژه این قشر عزیز و گرانقدر مورد تکریم قرار گیرند.

 

گفتنی ست:  برای اجرای پویش زمستان گرم کمک ها شامل بسته های غذایی پوشاک و البسه ، کمک نقدی و بخاری گازی  به ارزش چهارصد میلیون ریال می باشد.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد