در دومین جلسه شورای ورزش شهرستان مطرح شد؛

ارتقاء آمار واکسن کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام باشگاههای ورزشی اسلام آبادغرب

کد خبر: 307569
|
21:07 - 1400/09/23
نسخه چاپی
ارتقاء آمار واکسن کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام باشگاههای ورزشی اسلام آبادغرب
دومین جلسه شورای ورزش شهرستان با محوریت اهمیت و ارتقاء واکسن کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام باشگاههای ورزشی برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، دومین جلسه شورای ورزش شهرستان اسلام آباد غرب با حضور امام جمعه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس شبکه بهداشت ودرمان،جمعی از مدیران و مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به اهمیت سلامت مردم و نقش ورزش در سلامت جسم و روح جامعه و به ویژه  در جوانان، بر فعالیت هیئات ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید نمود و همچنین مدیران شهرستان را به حمایت از نخبگان ورزشی شهرستان در مناطق کم برخوردار توصیه نمود.

 

عبدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب در جمع مدیران و مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام باشگاههای شهرستان تاکید نمود.

 

دکتر نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب با اشاره به اهمیت سلامت جامعه با ارائه گزارشی از وضعیت واکسیناسیون شهرستان بر ارتقاء آمار واکسن کرونا در بین جمعیت ورزشکاران شهرستان تاکید نمود.

 

عیسی ترنج رئیس اداره ورزش و جوانان اسلام آباد غرب در این جلسه اظهار داشت:  همیشه قدردان مدافعان سلامت هستیم که با همه وجود در پیک های مختلف  در عرصه بودند و همچنان در تلاش و تکاپو هستند.

 

وی عنوان کرد: ما به اجبار شرایط برگزاری برنامه های ورزشی را با وضعیت موجود بخاطر ویروس منحوس کرونا  تطبیق دادیم همانگونه که در همه کشور این شرایط حاکم بوده است که در این مسیر علی رغم تغییر رویه عادی، با همدلی و همراهی هیئت ها ی محترم و ورزشکاران پر تلاش در حد توان و ابزار موجود در فعالیت بوده و هستیم.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد