پرسپولیسی‌ها چه گفتند؟

حسینی: در این ۵ سال فقط جنگیده‌ایم/ آل‌کثیر: فعلا که ۵ جام قهرمانی گرفتیم!

کد خبر: 307580
|
22:30 - 1400/09/29
نسخه چاپی
حسینی: در این ۵ سال فقط جنگیده‌ایم/ آل‌کثیر: فعلا که ۵ جام قهرمانی گرفتیم!
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل تیم فوتبال ویستاتوربین صحبت کردند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک نعمتی پس از پیروزی ۴ بر صفر پرسپولیس مقابل ویستا توربین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: بازی خیلی خوب و فرصتی بود برای کسانی که کمتر به میدان رفته بودند. تیم ما اینقدر خوب است که توانستیم در این شرایط هم با قدرت برنده شویم و به مراحل بعدی جام حذفی برویم. امیدوارم قهرمان شویم.

وی در خصوص اینکه بازیکنان حریف معتقد بودند گل او آفساید بوده است، تصریح کرد: در بازی چیزی متوجه نشدم و فکر می‌کنم بهتر است کارشناسان داوری نظر بدهند.

بازیکن پرسپولیس در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود جام‌های پرسپولیس بیرون از زمین به دست آمده است، اظهار داشت: کسی که فوتبال بازی کرده باشد این حرف‌ها را نمی‌زند و می‌داند که تمام زحمات بازیکنان در وسط زمین به دست آمده است. ۵ سال است که قهرمان شده‌ایم و با تلاش بازیکنان و کادرفنی این قهرمانی به دست آمده است. منطقی نیست که بگویند قهرمانی ما بیرون از زمین رقم خورده.

 

شریفی: فاصله تیم‌ها در لیگ برتر زیاد نیست

 

 محمد شریفی پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ویستاتوربین در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود. شرایط با توجه به وضعیت آب و هوایی سخت شده بود، اما خدا را شکر توانستیم برنده شویم و برد مهمی بود. 

وی خاطرنشان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و هدف‌مان فقط تک بازی است و به بازی بعدی نگاه نمی‌کنیم. تلاش می‌کنیم تک به تک بازی‌ها را ببریم و قهرمان شویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه گفته می‌شود کار این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر سخت است، عنوان کرد: فاصله زیادی بین تیم‌ها نیست که بگوییم سخت شده.

 

عالی‌شاه: نتیجه نگرفتن‌شان را با حرف توجیه می‌کنند

 

امید عالیشاه پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ویستا توربین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی هاست و گاهی اوقات بازی گره می خورد. خداراشکر در اوایل نیمه دوم این گره باز شد. بازی خوبی بود. ان‌شاالله در مراحل بعدی کارهای تاکتیکی و تکنیکی را به نحو احسن انجام بدهیم و نتایج لازم را بگیریم.

وی در مورد اینکه قبل از بازی صحبت‌‌هایی مبنی بر اینکه جام‌های پرسپولیس بیرون از زمین به دست آمده مطرح شد، گفت:  خیلی جالب است که نتیجه نگرفتن خودشان را با این حرف‌ها توجیه می‌کنند. کار کردن و تلاش کردن خیلی مهم تر از این حرف هاست. حرف است و کنتور نمی اندازد. خیلی ها می توانند بگویند.

 

پهلوان: در هر بازی لیگ برتر به دنبال برد هستیم

 

 احسان پهلوان پس از صعود پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی فشرده‌ای بود. ویستا توربین در نیمه اول خیلی فشرده بازی می کرد. خداراشکر با صحبت های کادر فنی در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. از روزنه‌ها استفاده کردیم و توانستیم ۴گل بزنیم.

وی در خصوص اینکه مدتی به علت مصدومیت از ترکیب تیم دور بود، گفت: خداراشکر الان شرایط بهتری دارم. مصدومیتی در پای خودم داشتم که به خیر گذشت و تمام شد.

هافبک پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: بازی به بازی پیش می رویم. هدفمان این است که در هر بازی بهترین عملکردمان را داشته باشیم و به برد برسیم.

 

آل‌کثیر: فعلا که ۵ جام قهرمانی گرفتیم

 

عیسی آل کثیرپس از برتری ۴ بر صفر پرسپولیس مقابل ویستا توربین اظهار داشت: خدا را شکر موفق شدیم بازی را ببریم، آن گلی که زدم هم برای میلاد بود که من زدم. قطعا برای قهرمانی خیز برمی داریم و گام به گام جلو می رویم و باید دید که خدا چه می خواهد. البته در لیگ هم هنوز نیم فصل باقی ماند و تا پایان فصل خیلی زمان باقی مانده.

وی در پاسخ به این سوال که برخی می گویند جام های پرسپولیس و نتایج این تیم در بیرون از زمین رقم خورده، گفت: سوال بعدی را بپرسید. فعلا که ۵ و ۶ جام قهرمانی گرفته ایم.

 

حسینی: ۵ سال فقط جنگیدیم

 

سید جلال حسینی پس از پیروزی ۴ بر صفر پرسپولیس مقابل ویستاتوربین اظهار داشت: این بازی‌ها سخت است. بازیکنان خوب بازی کردند و نتیجه خوب گرفتند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی بعدی ما ذوب‌آهن است و از حالا تمرکز ما روی آن است.

وی درخصوص اینکه گفته شده بود جام‌های پرسپولیس بیرون از زمین گرفته شد، تصریح کرد: افرادی که حرف می‌زنند باید سند داشته باشند. هر وقت با سند حرف زدند جواب آنها را می‌دهیم، این حرف‌ها مهم نیست. اگر قرار بود با این حرف‌ها وارد حاشیه شویم تا حالا شده بودیم. ۵ سال فقط جنگیدیم و تلاش کردیم و به این موضوعات توجه نمی‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درمورد کار سخت این تیم در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: کار همیشه سخت است. بازی‌های بعدی ما خیلی سخت است و امیدوارم بتوانیم خوب باشیم.

انتهای پیام؛ 

    پربازدیدترین ها