رونمایی از بازی فرمانده مقاومت «نبرد آمرلی» در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

کد خبر: 307623
|
16:14 - 1400/10/10
نسخه چاپی
رونمایی از بازی فرمانده مقاومت «نبرد آمرلی» در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
مرصاد نیوز: مسئول سازمان فضای مجازی بسیج از عرضه بازی فرمانده مقاومت نبرد آمرلی در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل ازراه دانا؛ مسلم معین، مسئول فضای مجازی بسیج ضمن بیان این موضوع که هدف اصلی ما آشنا کردن جوانان و نوجوانان با محوریت دفاع و رشادت های مدافعین حرم در شرایط مختلف است گفت: در سومین محتوای تولید دیجیتال بسیج از تیزر این بازی رونمایی کردیم که پس از آن گیمر های زیادی را به خود جذب نمود.

وی ادامه داد: بازی "فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی"،  یک بازی اکشن اول شخص بر روی پلتفرم PC است که به رشادت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با گروه تروریستی داعش در منطقه آمرلی عراق می‌پردازد.

مسئول فضای مجازی بسیج از جزئیات این بازی اینگونه گفت: سبک این بازی FPS یعنی «تیراندازی اول شخص» و ۹ مرحله دارد. با توجه به حجم بالای خون و خونریزی که در بازی وجود دارد، برای سنین بالای ۱۵ سال مناسب است.

مسلم معین با  اشاره به گیم پلی بازی اضافه کرد: این بازی بیش از ۷ ساعت گیم پلی دارد و در  مجموع می توان گفت ۴۰ دقیقه سینماتیک است؛ هم چنین قسمت هایی از محیط بازی بر اساس تصاویر واقعی طراحی شده است.

در پایان مسئول سازمان فضای مجازی بسیج از تولید نسخه های بزرگتر بازی فرمانده مقاومت با روایت های دیگر نیز خبر داد.

 

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها