جلسه هماهنگی و تعامل نیروی انتظامی و بسیج  اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 307661
|
16:26 - 1400/10/20
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی و تعامل نیروی انتظامی و بسیج  اسلام آبادغرب برگزار شد
جلسه مشترک فرماندهان حوزه‌های مقاومت و کلانتری‌های شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه تعامل و هماهنگی نیروی انتظامی و بسیج ناحیه اسلام آبادغرب در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان با حضور دادستان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب، فرمانده انتظامی شهرستان، فرماندهان حوزه‌های مقاومت و کلانتری‌های شهرستان برگزار شد.

 

 

سید سجاد ملایری دادستان شهرستان اسلام آبادغرب از تلاش های نیروهای خدوم انتظامی، سپاه و بسیج شهرستان در راستای حفظ نظم و امنیت تقدیر و تشکر نمود.

وی افزود: تعامل بین این دونهاد انتظامی و بسیج و بحث گشتهای رضویون در قانون پیش بینی شده است.

 

دادستان شهرستان با تشریح برخی قوانین مدنی، قوانین تعزیرات، جرائم عام و سیاست های کاهش مجازات های حبس، عنوان کرد: در برخی جاها خلاء قانونی وجود دارد اما مردم امنیت می خواهند و ما از امنیت آفرینان حمایت می کنیم.

 

در ادامه سرهنگ هوشنگ مبارکی فرمانده نیروی انتظامی اسلام آبادغرب ضمن تقدیر تعامل و حمایت دادستان شهرستان، اظهار کرد:جرائم شهرستان ما خیلی کمتر از دیگر نقاط کشور است اما در راستای ارتقاء احساس امنیت نیاز به فرهنگ سازی می باشد و بسیج یکی از ظرفیت های مهم و قابل توجه برای فرهنگ سازی در بین آحاد و اقشار مختلف مردم است.

 

 وی با ارزیابی مثبت تعاملات فی ما بین ناجا و بسیج بیان داشت: وحدت بین این نیروها باید افزایش یابد، چون دشمن از تعاملات و جمع شدن ما هراس دارد و دراین راستا باید منویات مقام معظم رهبری نصب العین قرار داده شود.

 

 

در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار سید مصطفی موسوی نیک جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آبادغرب، ضمن  تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: امنیت امروز ما حاصل ایثار و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است و این ایثار با جانفشانی نیروهای مسلح و بسیج در جبهه مقاومت و میهن عزیزمان ادامه دارد.

 

وی با اعلام  آمادگی بسیجیان شهرستان در راستای گشت های رضویون و خدمت به مردم ولایتمدار اسلام آبادغرب عنوان کرد: بسیج یعنی مردم و همین مردم در خیلی از بحرانها به میدان آمده وتوطئه های دشمنان را خنثی نموده اند.

 

سرهنگ موسوی با اشاره به بحث مردم پایه کردن امنیت اشاره کرد و برهمکاری و تعامل بیش از پیش با نیروهای خدوم انتظامی تأکید نمود.

 

درخاتمه این جلسه از تلاش های دو تن از بسیجیان و فرماندهان حوزه ها در راستای نظم و امنیت تجلیل بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد