به دنبال مصوبات قرارگاه امنیت غذایی صورت گرفت؛

نشست بررسی وضعیت اعتبارات دامدار کارت در اسلام آبادغرب

کد خبر: 307678
|
14:35 - 1400/10/23
نسخه چاپی
نشست بررسی وضعیت اعتبارات دامدار کارت در اسلام آبادغرب
به دنبال مصوبات قرارگاه امنیت غذایی نشست بررسی وضعیت اعتبارات دامدار کارت در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  به دنبال مصوبات قرارگاه امنیت غذایی بررسی وضعیت اعتبارات دامدار کارت در مدیریت جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب، جلسه ای در خصوص بررسی وضعیت اعتبارات دامدار کارت با حضور مدیر جهاد کشاورزی، رئیس شعب مرکزی و حمیل بانک کشاورزی، معاونت فنی، اداری مالی، رئیس اداره تولیدات دامی، کارشناسان حراست، بازرسی، برنامه بودجه و مسئولین مراکز در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

 

مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه به بیان میزان اعتبارات دامدار کارت و بررسی موانع و مشکلات موجود در این طرح پرداختند.

 

در ادامه مهندس صیادی رئیس شعبه مرکزی بانک کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد: با توجه با اینکه تعداد افراد معرفی شده به بانک زیاد است و تا پایان سال فرصت چندانی باقی نمانده ما تمام توان خود در پرداخت و صدور دامدار کارت بکار خواهیم گرفت و متقاضیان در صورت ثبت نام در سامانه سیتا و نداشتن بدهی بانک سریعا نسبت به پرداخت وام و صدور دام کارت اقدام خواهد کرد.

 

صیادی خاطر نشان کرد؛ تا کنون در سامانه سیتا ۴۴ نفر معرفی شده که ۴۱ یک نفر آنها پس از استعلام عدم بدهی تائید شد و در مرحله پرداخت هستند، وی یاد آور شد برای هر راس دام سبک ۳۰۰ هزار تومان و هر راس دام سنگین ۷۰۰ هزار تومان وام با سود ۱۱ درصد پرداخت خواهد شد.

 

در خاتمه این نشست کارشناسان حاضر در جلسه به بیان نقاط قوت و مسائل و مشکلات پیش رو در این طرح پرداختند.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد