به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن صورت گرفت؛

تجلیل از بانوان شاغل در ادارات اسلام آبادغرب

کد خبر: 307729
|
08:36 - 1400/11/04
نسخه چاپی
تجلیل از بانوان شاغل در ادارات اسلام آبادغرب
به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن از بانوان شاغل در ادارات اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه( س) و گرامیداشت هفته زن  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب به نیابت از ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان با اهداء لوح تقدیر از بانوان شاغل این مدیریت تقدیر کرد.

 

مهندس کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به بانوان همکار، از خدمات و تلاشهای آنها تقدیر کرد و گفت: بانوان شاغل هم در کانون خانواده به عنوان همسر و مادر و هم در محیط های اداری، نقش خود را به شایستگی ایفا کرده و خدمات قابل تقدیری را به جامعه ارائه نموده اند.

 

همچنین طی نشستی با حضور  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مسئول و کارکنان مرکز جهادکشاورزی شیان، از بانوان همکار در این مرکز با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاطر نشان کرد: زن بعنوان عامل پیشرفت و موفقیت خانواده یاد کرده و تأکید نمود؛ اگر چه حضور بانوان توانمند و آگاه و فرهیخته در عرصه های اجتماعی علاوه بر خدمت رسانی در جامعه موجب ارتقای شخصیت و ارزش های انسانی در ایشان می شود ،‌اما جایگاه زن بعنوان همسر و بویژه مادر همواره در اولویت بوده و توجه ویژه ای را می طلبد و نباید تحت تاثیر وظایف شغلی خدشه دار گردد .

 

شایان ذکر است در ادامه بانوان شاغل در  این اداره  به بیان  نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و پذیرایی از همکاران و اهدای لوح و هدایا برنامه پایانی این نشست بود.

 

به گزارش خبرنگار اسلام آبادخبر، به مناسبت ولادت حضرت صدیقه کبری(س) و هفته مبارک زن،طی آیینی با حضور  دکتر نادری مدیر شبکه بهداشت ودرمان، مهندس محمدی معاونت بهداشتی و سرپرست مرکز بهداشت و مهندس ناصری رئیس امور اداری از جمعی از بانوان شاغل در شبکه بهداشت ودرمان تجلیل بعمل آمد.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد