تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی خسارت زیادی به کشور وارد می‌کند

کد خبر: 307730
|
09:00 - 1400/11/04
نسخه چاپی
تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی خسارت زیادی به کشور وارد می‌کند
تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی خسارت زیادی به کشور وارد می‌کند : آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به ضرورت تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی، خاطر نشان کرد: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی ضرر و خسارت زیادی به کشور وارد می‌کند. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز روز یکشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک ولادت حضرت فاطمه اطهر (سلام الله علیها) و بزرگداشت روز مادر و سالروز تولد امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب امروز یکی از جلوه‌های جامعه فاطمی را خدمت بی‌منت و کمک خالصانه به نیازمندان دانستند لذا مسئولین نیز باید این جایگاه را برای خدمت به مردم مغتنم بدانند و عملکردها دگرخواهی در پرتو خداخواهی باشد.

 

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی، خاطر نشان کرد: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی ضرر و خسارت زیادی به کشور وارد می‌کند.

 

آیت الله رئیسی با تاکید بر لزوم احیای دریاچه ارومیه، اظهار داشت: وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست این موضوع را دنبال کنند.

 

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها