فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

مسئولین خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم معرفی نمایند

کد خبر: 307738
|
14:54 - 1400/11/06
نسخه چاپی
مسئولین خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم معرفی نمایند
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: مسئولین در خلال جشن های دهه مبارک فجر خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم معرفی نمایند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر اسلام آبادغرب در سالن شهدای مرصاد فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با تبریک دهه مبارک فجر و هفته زن بر برگزاری کیفی برنامه های یوم الله دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم تاکید نمود.

 

وی افزود: مردم صاحب انقلاب هستند و در جریان جشن های انقلاب باید بستر حضور فراگیر مردم فراهم گردد و مسئولین نیز در خلال این جشن ها گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه نمایند و خدمات و دستاوددهای انقلاب اسلامی را به مردم معرفی نمایند.

 

حیدری گفت:در دهه مبارک فجر از چندین طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی رونمایی می شود که در کنار آن جشن های کارگری با حضور قشر کارگران زحمتکش شاغل در شرکت های خصوصی برگزار خواهد شد.

 

در این جلسه مسئولین کمیته های 17 گانه گزارش اقدامات و پیگیری های صورت گرفته و اهم برنامه های پیش بینی شده را پیشنهاد و نکته نظرات خود را پیرامون هرچه باشکوه تر شدن جشن های دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب ارائه نمودند.

 

خسرو تمری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: کارگروه هایی که برای برای دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده مجموعا  ۱۷  کمیته است که این کمیته ها باید برنامه‌ریزی لازم را برای بزرگداشت انقلاب اسلامی به عمل آورند.

 

 

وی افزود کمیته ورزش و جوانان، کمیته دانش آموزی و فرهنگیان، کمیته دانشجویی و دانشگاهیان، کمیته ایثارگران، کمیته اصناف و بازاریان، کمیته فرهنگی هنری، کمیته نیروهای مسلح، کمیته بسیج، کمیته روابط عمومی اطلاع رسانی و فضای مجازی،  کمیته های قرآن، مساجد و هیئت های مذهبی ،کمیته روستایی و عشایری،  کمیته نهادها و تشکل‌های مردمی،کمیته بانوان ،کمیته کودک و نوجوان، کمیته روحانیت، کمیته تبلیغات و فضا سازی محیطی از جمله کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اسلام آباد غرب هستند که برنامه ریزی چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی را عهده دار هستند.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها