فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در شهرستان اسلام آبادغرب بمناسبت دهه فجر

کد خبر: 307764
|
10:53 - 1400/11/12
نسخه چاپی
اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در شهرستان اسلام آبادغرب بمناسبت دهه فجر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب گفت: بیش از 40 عنوان برنامه های فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و آموزشی در این شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در گفتگو با   اسلام آباد خبر ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و 1280 شهید شهرستان اسلام آبادغرب، ایام الله دهه فجر را تبریک گفت.

 

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه جشن ملی 1400 به عنوان شعار محوری ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری انتخاب شده است در راستای بزرگداشت چهل و سومین بهار انقلاب در دهه فجر امسال برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

 

 

سرهنگ سلطانقلی عنوان کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 40 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط و وضعیت شیوع کرونا در شهرستان، برنامه های فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و آموزشی بصورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به لزوم بزرگداشت دهه فجر گفت: بزرگداشت این دهه اولا باعث تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی است،دوما باعث آشنایی هر چه بیشتر نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف انقلاب می شود و سوما تجلی آمادگی مردمی برای دفاع از ارزشهای انقلاب و همچنین نیل به آرمانهاست.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب با بیان اینکه در کمیته بسیج بزرگداشت دهه فجر شهرستان اسلام آباد غرب بیش از 120 برنامه اجرا می شود گفت: دیدار با امام جمعه، زنگ انقلاب، غبارروبی مزار شهدا،  یادواره شهدای انقلاب، برگزاری نشست های بصیرتی و برپایی مسابقات ورزشی از جمله این برنامه هاست.

 

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، رزمایش گروه های جهادی و کمک مومنانه، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری میز خدمت و جشن های انقلاب در شهر و روستا،  را نیز از اهم برنامه های کمیته بسیج ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان عنوان کرد و گفت: پایان بخش برنامه های دهه مبارک فجر حضور در راهپیمایی باشکوه 22بهمن خواهد بود که در صورت پایداری وضعیت سلامت شهرستان و اعلام ستاد مدیریت کرونا، مردم با حضور با شکوه خویش در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب، پایبندی خود به انقلاب و خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار به منصه ظهور خواهند رساند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد