فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

توزیع 1300 بسته معیشتی توسط سپاه اسلام آبادغرب در بین نیازمندان شهرستان

کد خبر: 307861
|
09:04 - 1400/12/02
نسخه چاپی
توزیع 1300 بسته معیشتی توسط سپاه اسلام آبادغرب در بین نیازمندان شهرستان
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از توزیع 1300بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان در قالب کمک‌های مومنانه خبر داد.

 سرهنگ  پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آباد غرب در گفتگو با   اسلام آباد خبر ، از توزیع 1300 بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه مابین خانواده های نیازمند در راستای فرمان مقام معظم رهبری و طرح شهید سلیمانی خبر داد.

 

وی در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی کمک های مومنانه گفت: بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد مبارک ماه رجب این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، گوشت و حبوبات بوده و ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان می باشد که بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا اهدا می‌شود. 

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب ضمن تقدیر از کمک های خیرین نیک اندیش خاطرنشان کرد: در دهه بصیرت دی ماه امسال 1000 بسته معیشتی و پیش از آن نیز 1300 بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی این ناحیه و دهها هزار غذای گرم به مناسبت های مختلف توسط خیرین و گروه های جهادی در بین خانواده بی بضاعت شهرستان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به شناسایی افراد و خانواده های نیازمند  در محلات کم برخوردار شهر و روستاهای شهرستان، تصریح کرد: این کمک های مومنانه از طریق حوزه های مقاومت بسیج محلات و اقشار در بین نیازمندان توزیع می گردد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد