به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار؛

بازخوانی خدمت رسانی پاسداران سپاه اسلام آبادغرب به مردم شهرستان+تصاویر

کد خبر: 307906
|
12:04 - 1400/12/15
نسخه چاپی
بازخوانی خدمت رسانی پاسداران سپاه اسلام آبادغرب به مردم شهرستان+تصاویر
به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گوشه هایی از خدمت رسانی پاسداران سپاه اسلام آبادغرب به مردم شهرستان به تصویر کشیده شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، کارنامه پرافتخار سپاه در عرصه های مختلف، امیدهای فراوانی را در دل مردم ایجاد کرده که قابل توصیف نیست لذا در حد بضاعت مان در گزارشی به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار گوشه هایی از خدمت رسانی پاسداران سپاه اسلام آبادغرب به مردم شهرستان را بازخوانی و یادآوری می نماییم تا قدرشناسی خود را به امام خمینی(ره) که با تدبیر الهی خویش دستور تشکیل این نهاد انقلابی را دادند به نمایش بگذاریم. 

سپاه مظهر خدمت رسانی به مردم است و پاسداران جان برکف و خدوم سپاه در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب و نظام در هرجایی از کشور که نیاز به خدمت رسانی و کار جهادی بوده  حضوری موثر و پر رنگ داشته اند و در طول این سال‌ها با حضور در عرصه‌های سازندگی، عمران، آبادانی و مبارزه با دشمنان در جبهه های سخت و نرم به شایستگی از ارزش‌های انقلاب پاسداری کرده اند.

 

توزیع بسته های معیشتی و کمکهای مومنانه طرح شهیدسلیمانی در روستای محروم اسلام آبادغرب

 

 

یادواره ۲۵۰ شهید بسیج سپاه ناحیه اسلام آبادغرب برگزار شد، در این مراسم از تعداد ۴۵ خانواده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

 

آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام تپه نور الشهدای اسلام آبادغرب با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی سپاه، ارتش و انتظامی، مسئولین، خانواده معظم شهدا و بسیجیان شهرستان بمناسبت هفته بسیج برگزار شد.

 

 

 

به مناسبت دهه مبارک فجر مسئولین شهرستان با خانواده “شهید حمدالله مبارکی” اولین شهید انقلاب در اسلام آبادغرب دیدار نمودند.

 

 

 

 

  پویش مردمی"کاشت نهال به یاد شهدا" باحضور مسئولان و گروه های جهادی شهرستان در اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

 

با همکاری بسیج سازندگی شهرستان و مرکز نیکوکاری آبشار عاطفه ها ۱۰ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت بهزیستی اسلام آبادغرب اهدا گردید.

 

 

بمناسبت ساگرد پیروزی انقلاب از جانباز انقلاب توسط فرمانده سپاه اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

 

 

سرهنگ  پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آباد غرب در گفتگو با   اسلام آباد خبر ، از توزیع 1300 بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه مابین خانواده های نیازمند در راستای فرمان مقام معظم رهبری و طرح شهید سلیمانی خبر داد.(اسفند 1400)

 

 

یادواره ۱۶۱ شهیده زن در اسلام آبادغرب به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و حوزه بسیج حضرت ام البنین (س) این شهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

 

موکب شهید سلیمانی سپاه در بخش حمیل-اسلام آبادغرب به موج بازگشت زوار اربعین خدمت رسانی می نماید.

 

 

رزمایش تاکتیکی گردان های امام علی (ع) بسیج باحضور یگان ناجا در منطقه عمومی رزمایش اسلام آبادغرب برگزارشد.

سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در آغاز این رزمایش با گرامیداشت  یادو خاطره شهدا و تسلیت ایام حزن و اندوه ایام آل الله در پایان ماه صفر، به مسئولین ومدعوین خیرمقدم عرض نمود و اظهار داشت: بسیجیان عزیز و دلاور در صحنه های حساس به موقع حاضر می شوند و با وجود این شجره طیبه توطئه آمریکا، اسرائیل  و توطئه گران نقش بر آب خواهد شد.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ توان و آمادگی رزم نیروهای بسیج در راستای لبیک به فرمایشات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عنوان کرد.

 

 

جلسه هماهنگی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد در خصوص اعطای وامهای اشتغالزایی به بسیجیان تحت پوشش کمیته امداد برگزار شد.

سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه ناحیه اسلام آباد غرب در این جلسه با تشریح تفاهم نامه مربوطه، بر کمک به اقشار آسیب پذیر و رفع موانع تسهیلات اشتغالزایی تأکید نمود.

وی با سفارش به ساده سازی روند تسهیلات اشتغالزایی برای محرومین گفت: باید شیوه های واگذاری تسهیلات به اقشار آسیب پذیر حمایتی باشد و از بروکراسی اداری کاسته شود.

 

 

به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب، لوازم التحریر رایگان مابین دانش آموزان 18 مدرسه اسلام آبادغرب در قالب پویش "مشق احسان" توزیع گردید

 

 

 

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب  در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، اظهار کرد: طی رصد ها و اشراف اطلاعاتی در حوزه قاچاق نهاده های دامی یک محموله بزرگ قاچاق ذرت یارانه ای توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان اسلام آباد غرب کشف و ضبط گردید.

 

 

در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای شهرستان، یادواره شهدای اسلام آبادغرب توسط گروه جهادی یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار شد.

 

 

در راستای تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس، فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از جمعی از خانواده بازنشستگان سپاه شهرستان سرکشی بعمل آورد.

 

 

به گزارش اسلام آباد خبر ، همزمان با آغاز هفته بسیج رزمایش بزرگ گروه‌های جهادی در اسلام آبادغرب باحضور مسئولین و با شرکت ۵۰۰ بسیجی آغاز شد.

سرهنگ‌ سلطانقلی فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در ابتدای این مراسم با تبریک هفته مبارک بسیج و خیرمقدم به مدعوین و بسیجیان شهرستان، گفت : در این رزمایش ۵۰ گروه جهادی از بسیجیان شهرستان در طول هفته بسیج خدماتی از قبیل ویزیت رایگان ، توزیع دارو ، فعالیت های عمرانی ، فرهنگی ، قرآنی و آموزشی در مناطق محروم انجام می دهند.

وی افزود : همچنین در این هفته طی چندین مرحله بسته های معیشتی و کمک های مومنانه در بین افراد کم بضاعت شهرستان توزیع می شود .

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها