فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

راهیان نور موجب آشنایی نسل جدید با ارزش های معنوی و ادبيات دفاع مقدس می شود

کد خبر: 307930
|
23:31 - 1400/12/20
نسخه چاپی
راهیان نور موجب آشنایی نسل جدید با ارزش های معنوی و ادبيات دفاع مقدس می شود
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: راهیان نور یکی از برکات انقلاب است تا علاقمندان به جبهه و شهدا از مناطق جنگی و عملياتی جنوب، غرب و شمال‌غرب كشور و مناطق مختلف عملیاتی بازديد کنند تا نسل جدید با ارزش های معنوی و ادبيات دفاع مقدس آشنا شوند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب بمناسبت سالروز راهيان پیش از خطبه های نمازجمعه شهرستان به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: 20 اسفند هر سال بمناسبت اولین حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق عملیاتی جنوب بنام روز ملی راهیان نورنامگذاری گردیده است.

 

وی با تبریک میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار، میلاد حضرت ابالفضل(ع) روز جانباز، میلاد حضرت امام سجاد(ع) و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) گفت: راهیان نور یکی از برکات انقلاب است تا علاقمندان به جبهه و شهدا از مناطق جنگی و عملياتی جنوب، غرب و شمال‌غرب كشور و مناطق مختلف عملیاتی بازديد کنند تا نسل جدید با ارزش های معنوی و ادبيات دفاع مقدس آشنا شوند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب یادآور شد: مقام معظم رهبری فرموده اند؛ "راهیان نور ابتکاری بزرگ و یک فناوری نوین برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس است".

 

سرهنگ سلطانقلی با ارائه گزارشی از خدمات سپاه شهرستان گفت: بیش از 4000 بسته معیشتی در بین خانواده های کم برخوردار و 2000 بسته لوازم تحریر در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شده و بیش از 3 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به افراد جویای کار پرداخت شده است و احداث 8 منزل روستایی برای مددجویان کمیته امداد به سپاه سپرده شده است که در این امر خیر دست همه خیرین و گروه های را به گرمی می فشاریم چون خلق خدا عیال الله هستند و کمک به فقرا در پیشگاه خداوند بدون اجر نخواهد ماند.

 

وی افزود: بیش از 2 هزار نفر از بسیجیان در طرح شهید سلیمانی و کمک به مراکز واکسیناسیون همکاری مستمر داشته اند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسج سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به جنگ نرم و هجمه های دشمن به باورهای مردم در راستای مأیوس کردن مردم از انقلاب و اسلام، گفت: دشمن از طریق جنگ سخت قدرت رویارویی با انقلاب اسلامی را ندارد لذا ارتش سایبری دشمن بصورت شبانه روز در حال فعالیت و دروغ پردازی برعلیه نظام اسلامی و نهادهای انقلابی هستند.

 

وی افزود: هر کسی بتواند بر علیه اقدامات دشمن در فضای مجازی روشنگری و بصیرت افزایی کند همانند کسی است که ثواب شهید دارد لذا همه ما باید در برابر تفرقه افکنی دشمن ید واحده باشیم و کارهای شیطانی دشمنان را برملا کنیم و امیدواری را به جامعه تزریق نمائیم. و اگر در این مسیر موجب امیدوراری مردم شویم به "جهاد تبیین" عمل نموده ایم.

 

سرهنگ سلطانقلی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین به بودجه سنگین نیاز ندارد و همه ما مسئولیم و باید جهاد تبیین را بعنوان جهاد اکبر انجام دهیم و به نحو احسن به فرمایشات مقام معظم رهبری در راه رضای خداوند عمل نمائیم.

 

گفتنی ست بمناسبت سالروز ملی راهیان نور آحاد و اقشار مختلف بسیجیان شهرستان در نماز دشمن شکن جمعه اسلام آبادغرب حضور پیدا کردند.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد