فرمانده سپاه اسلام آبادغرب خبر داد:

ساخت 8 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد توسط سپاه اسلام آبادغرب

کد خبر: 307953
|
10:01 - 1400/12/25
نسخه چاپی
ساخت 8 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد توسط سپاه اسلام آبادغرب
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از ساخت 8 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد توسط سپاه اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی با اشاره به امضا تفاهم نامه  سپاه با کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: 8 واحد برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب ساخته خواهد شد.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در جلسه هماهنگی ساخت این واحدها با حضور حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، بیگزاده رئیس کمیته امداد، صیدمحمدی بخشدار مرکزی، محمدی منش رئیس بنیاد مسکن، صفوی رئیس آبفا، مهندس باقر پور اداره گاز شهرستان، مسئول و کارشناسان بسیج سازندگی و معاونت ها و فرماندهان حوزه های بسیج ناحیه اسلام آبادغرب به تشریح وظایف ادارات و ارگان های همکاری کننده در این طرح پرداخت.

 

 

وی با اشاره به آیه 92 سوره مبارکه آل عمران " لَنْ تَنالُوا الْبِرَّ حَتَّي تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَيْ‏ءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَليمٌ " هرگز به نیكى دست نمى‏ یابید، مگر آنكه از آنچه دوست دارید، (در راه خدا) انفاق كنید و بدانید هر چه را انفاق كنید، قطعاً خداوند به آن آگاه است. ما باید از مال و ثروت خود هزینه کنیم تا مصداق این آیه قرار بگیریم، مدیران ادارات باید با نیت عمل به این آیه شریفه مساعدت و معاضدت نمایند تا در 8 روستای مشخص شده این واحدهای مسکونی برای مستمندانی که از قبل شناسایی شده اند احداث گردد.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بر اقدامات جهادی مدیران و کارشناسان، تسریع در آماده سازی زمین، تسهیل در امورات اداری و آزادسازی تسهیلات و خرید مصالح مورد نیاز تأکید نمودند.

 

مدیران ادارات و کارشناسان با بیان نکته نظرات خود، پیشنهاداتی نظیر؛ تأئیدیه مجوزها، اخذ استعلامات مورد نیاز از دستگاه های ذیربط و تسریع در امورات اداری و کارشناسی ارائه نمودند.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها