وزش باد شدید در برخی استان های کشور

کد خبر: 307999
|
11:24 - 1401/01/08
نسخه چاپی
وزش باد شدید در برخی استان های کشور
وزش باد شدید در برخی استان های کشور : امروز در استان های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دو روز آینده در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

 

همچنین امروز در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط استان خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

 

روز سه‌شنبه در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

 

از بعد از ظهر چهارشنبه نیز در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. در این روز در استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

 

روز پنجشنبه مجدد در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و جمعه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پیش‌بینی می‌شود.

 

روز‌های پایانی هفته افزایش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد. در دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی هستند. دریای خزر هم امروز مواج است.

 

انتهای پیام/