انتخابی جام جهانی فوتبال| شرایط خرید بلیت بازی ایران و لبنان اعلام شد

کد خبر: 308000
|
11:25 - 1401/01/08
نسخه چاپی
انتخابی جام جهانی فوتبال| شرایط خرید بلیت بازی ایران و لبنان اعلام شد
انتخابی جام جهانی فوتبال| شرایط خرید بلیت بازی ایران و لبنان اعلام شد : علاقمندان به تماشاى مسابقه تیم هاى ملى ایران و لبنان مى توانند با رعایت پروتکل هاى مورد نظر نسبت به تهیه بلیط این دیدار اقدام کنند. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  با توجه به مصوبات ستاد کرونا امکان فروش بلیط تا سقف ظرفیت ٣٠٪؜ ورزشگاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس فراهم شده و بلیط فروشى این بازى از ساعت ١٢ ظهر امروز از طریق سامانه Footballeticket.ir انجام خواهد شد.

بر این اساس طبق پروتکل هاى مصوب علاقمندانى که نسبت به تزریق حداقل دو دوز واکسن اقدام کرده اند و از تاریخ دوم تزریق حداقل ١٥ روز گذشته باشد طبق استعلام سامانه هوشمند با ورود کد ملى امکان دریافت بلیط این مسابقه را پیدا مى کنند. سامانه همچنین به صورت هوشمند و بر اساس بانک اطلاعاتى آنلاین از ثبت نام افراد مبتلا و داراى تست مثبت کرونا ممانعت به عمل خواهد آورد.

 

پس از تهیه بلیط همراه داشتن کارت ملى جهت تطبیق اطلاعات شخصى در هنگام ورود به ورزشگاه الزامى بوده و بدون کارت ملى بلیط تماشاى مسابقه در گیت هاى پیش بینى شده صادر نخواهد شد.

 

لازم به تاکید است که بلیط فروشى این مسابقه تنها به صورت آنلاین انجام خواهد شد و از علاقمندان درخواست مى شود به هیچ وجه جهت تهیه بلیط حضورى به ورزشگاه مراجعه نکنند.

 

گفتنى است مسابقه تیم هاى ملى فوتبال ایران و لبنان در هفته پایانى دور انتخابى رقابت هاى جام جهانى روز سه شنبه ساعت ١٦ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/