رئیسی: مهم‌ترین وظیفه مسئولان، پاسداری و حفظ راه و دستاوردهای شهداست/ خون شهدا از جامعه جهل‌زدایی می‌کند

کد خبر: 308013
|
09:02 - 1401/01/11
نسخه چاپی
رئیسی: مهم‌ترین وظیفه مسئولان، پاسداری و حفظ راه و دستاوردهای شهداست/ خون شهدا از جامعه جهل‌زدایی می‌کند
رئیسی: مهم‌ترین وظیفه مسئولان، پاسداری و حفظ راه و دستاوردهای شهداست/ خون شهدا از جامعه جهل‌زدایی می‌کند : رئیس‌جمهور در جمع خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی گفت: مهم‌ترین وظیفه مسئولان، پاسداری و حفظ راه و دستاوردهای شهداست. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان خراسان رضوی در دیدار صمیمانه با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم استان خراسان رضوی، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: توفیقی است که در ابتدای سال نو، در ماه مبارک شعبان و در کنار مضجع شریف امام هشتم (ع) در خدمت خانواده شهدا و جانبازان هستم.

رئیس جمهور با اشاره به این که شهدا در آزمون‌های مختلف سربلند هستند، بیان داشت: شهدای مدافع حرم در مقابل یک جریان بی‌رحمی که عامل دست آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و قصد داشت منطقه را به هم بریزد، ایستادند.

 

رئیسی ضمن اشاره به کرامت و بردباری خانواده شهدا نسبت به مصیبت از دست دادن عزیزانشان، تصریح داشت: شما خانواده شهدا همیشه شاکر خداوند هستید، مشکلات شما را متزلزل نکرد و اعتقادتان به نظام و اسلام را حفظ کردید.

 

رئیس جمهور در این دیدار به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب نسبت به خانواده شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: مهمترین وظیفه مسئولان پاسداری از راه و حفظ آثار و دستاوردهای شهدا و خدمت به خانواده آنها است چرا که حقیقتاً خون شهدا از جامعه جهل‌زدایی می‌کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به دغدغه‌های مطرح شده از سوی خانواده شهدای مدافع حرم، مسئولان استانی را مکلف کرد تا در اسرع وقت نسبت به رفع دغدغه‌های این عزیزان اقدام کنند.

 

پیش از سخنان رئیس جمهور تعدادی از خانواده‌های شهدا به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/