فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

روز جمهوری اسلامی نشانه مشروعیت و مقبولیت نظام است

کد خبر: 308014
|
12:56 - 1401/01/12
نسخه چاپی
روز جمهوری اسلامی نشانه مشروعیت و مقبولیت نظام است
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: روز جمهوری اسلامی نشانه مشروعیت و مقبولیت نظام است.

سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر ،  با تبریک روز جمهوری اسلامی و بهار طبیعت ۱۴۰۱، اظهار کرد: بعد از عید نوروز، 12 فروردین عید مهمی برای ایرانیان در آغاز بهار است، چون در 12 فروردین 1358 که نتیجه همه پرسی اعلام شد؛ 98.2 درصد واجدین شرایط در این همه پرسی به «جمهوری اسلامی» رای «آری» دادند.

 

 

وی با اشاره به اهمیت این روز گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، به فرمان امام خمینی (ره) همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر کشور برگزار شد و امام(ره)  روز ۱۲ فروردین را که اکثریت مردم ایران به حذف سلطنت و برقراری نظامی اسلامی «آری» گفتند را روز نخستین حکومت الله دانستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنوان کرد: روز جمهوری اسلامی نشانه مشروعیت و مقبولیت نظام است، حکومت اسلامی که مشروعیت دارد که با رای مردم نیز مقبولیت آن به منصه ظهور رسید.

 

 

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون انتخابات مهمی در عرصه خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس و مجالس محلی شورای اسلامی در شهر ها و روستاهای کشور برگزار شده است که این نشانه دیگری از مردمی بودن این نظام است.

 

سرهنگ سلطانقلی تصریح کرد: حضور اکثریت مردم در انتخابات های متعدد خودپاسخ محکمی به کسانی است که بحث همه پرسی مجدد جهموری اسلامی ایران را مطرح می کنند.

 

وی بیان داشت: حضور مردم در صحنه های مختلف خدمت رسانی و دفاع از وطن با وجود کمبودها، کاستی ها و به سختی افتادن معیشت مردم بخاطر بی تدبیری های برخی مسئولین، نشان از گره خوردن اعتقادات مردم با مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی ایران دارد.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب اظهار داشت: مردم حافظ جمهوری اسلامی بوده و هستند و آمار بالای شهدای تقدیم شده به انقلاب در طول 42 سال گذشته تاکنون نشان از تداوم مقبولیت نظام اسلامی ایران است.

 

 

وی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور شهر شهیدان مرصاد در گام دوم انقلاب اسلامی در رویدادهای گذشته و پیش رو همانند  ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با همان حضور حداکثری در پای صندوق های رای ، مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی را به منصه ظهور رسانده  و با روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی و کارآمد برای خدمتگزاری و گره گشایی از مشکلات مردم مشارکت نمودند و در ادامه مسیر همراه و همگام با دولت خدمتگزار و نظام اسلامی خواهند بود.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد