در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی اسلام آبادغرب تأکید شد؛

اولویت بندی آسیب های اجتماعی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در شورای فرهنگ عمومی

کد خبر: 308066
|
13:40 - 1401/01/25
نسخه چاپی
اولویت بندی آسیب های اجتماعی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در شورای فرهنگ عمومی
دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام‌آبادغرب با محوریت بررسی و اولویت بندی آسیب های اجتماعی، گزارش نهادهای فرهنگی اجتماعی با هدف رصد فرهنگی در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با حضور حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه؛ جهانبخش حیدری فرماندار و اعضاء دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلام‌آبادغرب برگزار شد. 

 

خسرو تمری در این جلسه با تبریک هفته هنر انقلاب اسلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی گفت : ما با دو موضوع مهم در خصوص برنامه ها مواجه هستیم. 

 

وی افزود : یک بخش از موضوعات صرفا برنامه محور هستند و تنها نیازمند برنامه ریزی جهت اجرای برنامه هستند و یک سری موضوعات هم مساله محور هستند که هم نیاز است تمامی مشکلات و متغیرهای موثر در موضوع شناسایی شود و در ادامه برنامه های اجرایی برای حل مسأله تدارک دیده شود. 

 

در ادامه حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حل مسائل اجتماعی تاکید کرد و افزود : شورای فرهنگ عمومی وظیفه رصد، پایش و برنامه ریزی و نظارت در حوزه فرهنگ بر عهده دارد و مصوبات آن در حکم قانون است. 

 

وی تاکید کرد: ادارات علاوه بر گزارش فعالیت ها باید راهکار لازم برای حل مسائل ارائه دهند و جلسات کارگروه‌ها باید به صورت مستمر برگزار شود و نتایج حاصل از جلسات تخصصی کارگروه‌ها اجرایی شود. 

 

 

تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای رصد و برنامه ریزی فرهنگی از مصوبات این جلسه بود در این جلسه همچنین مصوب شد کارگروه‌های تخصصی طی برگزاری جلسات مستمر برنامه ریزی فرهنگی اجتماعی لازم بعمل آورند. 

 

در خاتمه کلیه ادارات گزارشی از وظایف اداره متبوع خود ارائه دادند. 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد