یوسفی: ثبات کادرفنی تیم ملی باعث سهل‌انگاری و بی‌انگیزگی شده/ کی‌روش برای آمادگی جام جهانی حرص‌وجوش می‌خورد

کد خبر: 308079
|
13:55 - 1401/01/27
نسخه چاپی
یوسفی: ثبات کادرفنی تیم ملی باعث سهل‌انگاری و بی‌انگیزگی شده/ کی‌روش برای آمادگی جام جهانی حرص‌وجوش  می‌خورد
یوسفی: ثبات کادرفنی تیم ملی باعث سهل‌انگاری و بی‌انگیزگی شده/ کی‌روش برای آمادگی جام جهانی حرص‌وجوش می‌خورد : مهاجم پیشین تیم‌های ملی فوتبال و استقلال گفت: در دوره پیش می‌دیدیم که کارلوس کی‌روش کلی برای آمادگی جام جهانی حرص و جوش داشت اما این شرایط الان نیست و این باعث نگرانی شده. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، محسن یوسفی، مهاجم پیشین تیم‌های ملی فوتبال و استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون قرعه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: گروه هیجان‌انگیزی داریم و از همین حالا باید به فکر حمایت‌ها و تدارکات لازم از مجموعه تیم ملی باشیم. به ۲ تیمی برخورد کرده‌ایم که حساسیت دیدارمان بالاست و من فکر می‌کردم حداکثر به یکی از این ۲ تیم سیاسی بخوریم.

 

وی در ادامه بیان داشت: تاکنون با انگلیس بازی نکرده‌ایم ولی با آمریکا چرا؛ در حالی که این آمریکا با آمریکای ۲۴ سال پیش خیلی فرق کرده و اگر یک نتیجه خوب از این گروه می‌خواهیم، از همین الان باید جنبید و کاری کرد.

 

یوسفی درباره بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی عنوان داشت: با این شرایط مدیریتی نامشخص و بحران همیشگی مالی که مسئولین فدراسیون می‌گویند، بعید می‌دانم بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم. شاید نهایتاً در حد ۲ یا ۳ بازی با تیم‌های درجه چندم اروپایی.

 

او در همین باره تصریح داشت: در حالی که بازی با آفریقایی‌ها هم به درد ما نمی‌خورد و برای موفقیت در قطر باید با تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی بازی کنیم. اگر این انتظارات برآورده نشود، بدون شناخت و آمادگی کافی به جام جهانی می‌رویم و اتفاقات بدی برای‌مان خواهد افتاد.

 

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید داشت: فوتبال غیرمنتظره هست اما زنگ خطر در بازی با کرده برای‌مان به صدا درآمد. تیم ملی به آمادگی و هماهنگی خیلی بیش‌تری نیاز دارد و نمی‌شود با تکیه بر شانس و اقبال در جام جهانی نتیجه گرفت.

 

وی با اشاره به تفاوت جام جهانی قبل با قطر اذعان داشت: در دوره پیش می‌دیدیم که کارلوس کی‌روش کلی برای آمادگی جام جهانی حرص و جوش داشت اما این شرایط الان نیست و این باعث نگرانی شده. نباید کارمان را به شانس و اتفاقات بسپاریم.

 

یوسفی در ادامه خاطرنشان داشت: دراگان اسکوچیچ قطعاً برای تیم ملی در دور سخت مقدماتی و دور پایانی انتخابی با توجه به شرایطی که ویلموتس برای‌مان ساخته بود، زحمت زیادی کشیده اما الان انگار همه‌چیز سهل‌انگاری شده و ثبات باعث بی‌انگیزگی کادرفنی و بازیکنان شده.

 

او در این رابطه ابراز داشت: برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ تلاش زیادی داشتیم اما تیم‌هایی مثل ما برای خود جام جهانی باید تمام تدارکات ممکن را درنظر بگیرند و نباید چیزی را شانسی دانست. فدراسیون و کادرفنی برای این داستان‌ها باید تمام تلاش‌شان را بکنند.

 

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران گفت: با زحمت زیادی که در جام جهانی ۲۰۱۸ کشیده شد، تا مرز صعود رفتیم و نتیجه خوبی گرفتیم. با توجه به شرایط فعلی و زحماتی که اسکوچیچ کشیده، بهتر است او بماند اما هر چه سریع‌تر برنامه بدهد و تیم ملی مطابق آن پیش برود.

 

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها