به مناسبت هفته ارتش صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده شهدا و بازنشستگان ارتش در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 308099
|
17:32 - 1401/01/31
نسخه چاپی
تجلیل از خانواده شهدا و بازنشستگان ارتش در اسلام آبادغرب+تصاویر
به مناسبت هفته ارتش از خانواده شهدا و بازنشستگان ارتش در اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته ارتش با حضور سرهنگ علی کریمی فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی نزاجا و رئیس عقیدتی سیاسی تیپ از  بازنشستگان و وابستگان ارتش در اسلام آبادغرب تجلیل تجلیل بعمل آمد.

 

فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا در این آیین گفت: خدمت و احترام به بازنشستگان و وابستگان ارتش، خدمت و تکریم به آیندگان و شاغلین است و این امر موجب ایجاد انگیزه و افزایش روحیه و ترویج یک فرهنگ ارزشمند در جامعه خواهد شد.

 

در همین راستا به مناسبت هفته ارتش،سرهنگ علی کریمی فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا، حجت‌الاسلام زمانی موسوی امام جمعه، مهندس حیدری فرماندار و سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آباد غرب با خانواده معظم شهید عسگر حسنی و شهید جواد عسگری از شهدای ارتش دیدار نمودند.

 

سرهنگ علی کریمی در این دیدارها گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ادای دین به آنان و زمینه‌ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا است.

 

وی عنوان کرد: ارج و منزلت خانواده شهدا در نزد خداوند کمتر از شهدا نیست و صبر و استقامت این عزیزان در برابر از دست دادن گل های خود مثال زدنی است و این نشان از الگو برداری از واقعه کربلا و قیام حضرت زینب دارد.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها