تهران در مواجهه با تحریم‌های آمریکا موفق بود/ ترامپ: ایران دیگر از آمریکا نمی‌ترسد

کد خبر: 308112
|
13:18 - 1401/02/04
نسخه چاپی
تهران در مواجهه با تحریم‌های آمریکا موفق بود/ ترامپ: ایران دیگر از آمریکا نمی‌ترسد
تهران در مواجهه با تحریم‌های آمریکا موفق بود/ ترامپ: ایران دیگر از آمریکا نمی‌ترسد : همیشه رابطه ایران و آمریکا علاوه بر سیاستمداران برای مردم جهان نیز مورد توجه بوده است، در این مطلب به واکنش کاربران جهان نسبت به روابط این دو کشور می پردازیم. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،  به نقل از "تیتریک"؛ همیشه رابطه ایران و آمریکا علاوه بر سیاستمداران برای مردم جهان نیز مورد توجه بوده است، در این مطلب به واکنش کاربران جهان نسبت به روابط این دو کشور می پردازیم.

تحلیلگر هندی تروریسم و روابط بین الملل: بنا به گفته دونالد ترامپ، زمان فعلی در تاریخ آمریکا را می توان خطرناکترین زمان در تاریخ آنها دانست.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین خاطرنشان کرد که بسیاری از کشورها از جمله ایران و روسیه دیگر از آمریکا نمی ترسند.

کاربر آمریکایی: ایران موفقیت و مقاومت قابل توجهی در مواجهه با تحریم های آمریکا از خود نشان داده است. تحریم ها هرگز نمی توانند اراده یک ملت را شکست دهند. چین، ایران و روسیه به هم می توانند به گانگستریسم بین المللی آمریکا و سگ های دونده آن خاتمه دهند.

کاربر آمریکایی: امسال، ویبلدون تمامی شرکت کنندگان روسیه و بلاروس را در این مسابقات محروم کرد.

مسابقات تنیس ویمبلدون در لندن انگلستان برگزار می شود. آمریکا (سیا) و انگلیس در سال 1953 (1332 شمسی) به نمایندگی از بریتیش پترولیوم (BP) یک دولت منتخب دموکراتیک در ایران را سرنگون کردند.

نیکولاس میلر، دانشجوی آمریکایی در واکنش به مقاله واشنگتن پست مبنی بر درخواست 40 مقام دولتی از بایدن برای بازگشت به مذاکرات هسته ای با ایران نوشت: از امضای این بیانیه خوشحال شدم.

اگر آمریکا و ایران بر موانع سیاسی غلبه نکرده و برجام را احیا نکنند، احتمال جنگ در منطقه یا سلاح هسته ای ایران به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

 

کاربر ژاپنی: مردم در چین، روسیه، کره شمالی، ایران و تمام کشورهایی که آمریکا از آنها نفرت دارد، مانند ما هستند.

آنها می خواهند خانواده و دوستان و فرزندانشان ایمن باشند، خانه داشته باشند، غذا بخورند، بخوابند، کار کنند، بازی کنند، بخوانند، فیلم ببینند، کشف کنند و فرصت هایی برای رشد داشته باشند.

شهروند فرانسوی: آمریکایی ها، انگلیسی ها و سعودی ها به او (صدام) توصیه کردند که وارد جنگ با ایران شود، اما او هرگز به هیچ یک از اهداف خود نرسید.

صدام حسین یک شکست خورده بود، بنابراین او عراق را از یک شکست سیاسی به یک شکست نظامی هدایت کرد تا اینکه توسط آمریکا اشغال شد.

مجله آمریکایی نشنال‌اینترست: رایان کاستِلو یک وکیل آمریکایی می نویسد: یک نامگذاری عمدتا نمادین ممکن است سیاست بایدن در قبال ایران را فرو بریزد و ایران را به سمت یک درگیری نظامی ویرانگر سوق دهد.

آدام کرِدو، نویسنده ارشد وب‌سایت سیاسی FreeBeacon: آمریکا برای محافظت از رژیم (ایران) در برابر تحریم های آتی که احتمالا ناشی از رفتار خود ایران است، (مبلغ هنگفتی را) به یک صندوق سرمایه گذاری غول پیکر پرداخت خواهد کرد.

نیل گاردینِر، تحلیلگر سیاست خارجه: کاملا متوهم.

جو بایدن همچنین مدعی است که آمریکا با تورم بی سابقه، مرزهای باز، جنایت های فزاینده و سیاست خارجی فاجعه بار از عقب نشینی از افغانستان تا مماشات با ایران، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

 

انتهای پیام/