امام جمعه اسلام آبادغرب:

روز قدس اوج اعتراضات مردم نسبت به رژیم غاصب و جلاد اسرائیل است/دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ضد اسرائیلی

کد خبر: 308132
|
06:25 - 1401/02/08
نسخه چاپی
روز قدس اوج اعتراضات مردم نسبت به رژیم غاصب و جلاد اسرائیل است/دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ضد اسرائیلی
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: روز قدس اوج اعتراضات مردم نسبت به رژیم غاصب و جلاد اسرائیل است که باید در طول سال این اعتراضات به ویژه در فضای مجازی گسترش یابد.

 

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مسلمین در ماه مبارک رمضان و با سفارش ویژه درخصوص روز جهانی قدس اظهار کرد: امروز برکات نگاه بلند امام خمینی(ره) در موضوعات مختلف و در حوزه های گوناگون سیاسی، اجتماعی و نظامی را شاهد هستیم و درکشور عزیز اسلامی ایران شاهد سفره با برکت انقلاب اسلامی هستیم که امام راحل در جاهای مختلف من جمله در سیاست خارجی و بین المللی یک ینیان مرصوص و یک بنای مستحکم را به وجود آوردند.

 

 

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) یک راهبرد، دیدگاه و سیاست کلی را برای انقلاب اسلامی ترسیم نمودند و چه بسا اگر نگاه امام(ره) نمی بود امروز برخی از منافقان و ایادی غرب در داخل، نگاه حضرت امام(ره) را تحریف می کردند اما نفس اینکه امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را بعنوان روز قدس قرار دادند خیلی از فعالیت ها و تلاش های مذبوحانه دشمنان را برای تحریف فلسطین و مقاومت مسلمانان خنثی نمود و اگر چنین نبود دشمنان تحریف فلسطین را تحت الشعاع قرار می دادند اما این حرکت امام آنقدر بزرگ و درخشان است که کسی نمی تواند ذره ای خدشه وارد کند و این سیاست قطعی و مسلم امام خمینی(ره) است.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب بیان داشت: امروز این سیاست حضرت امام خمینی(ره)، بعنوان سیاست قطعی نظام جمهوری اسلامی ترسیم شده است و همه مسئولین و همه دولت ها موظفند بر طبق این مسیر حرکت کنند و امروز اگر مشاهده می شود که ورزشکاران در جهان که حتی در یک قدمی قهرمانی هم قرار دارند از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس خودداری می کنند که اینها مسائل ساده ای نیست و در واقع شعاع بصیرت و بینش انوار امام خمینی(ره) است که به جلوه های گونان خود را نشان می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: با وصف اینکه در چند سال گذشته صهیونیست ها بدنبال عادی سازی روابط با برخی کشورهای خود فروخته مرتجع عربی هستند حاکی از این است که اینها جایگاه و پایگاه مناسبی در سطح منطقه ندارند و حقیقت رژیم صهیونیستی از زبان رسانه های معتبر اسرائیلی بیان شده که اعلام کرده اند «اینجا دیگر برای زندگی کردن مناسب نیست» یا «نفس ما در اسرائیل حبس شده است»، اینها نتیجه توجهاتی است که در سال های گذشته شکل گرفته و اگر کشورهای اسلامی دست به دست هم می دادند امروز اثری از اسرائیل نبود.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: با وجود دست و پا زدن های اسرائیل برای بقای در منطقه به سمت و سوی هدف پیش می رویم و کلام مقام معظم رهبری که فرمودند«اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»، هر چه زمان بگذرد ، ماه به ماه و سال به سال بیشتر به این پی می بریم که این فرموده رهبری محقق خواهد شد و این واقعه[نابودی اسرئیل] اتقاق خواهد افتاد.

 

وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ها موجب تجدید خاطر شدن این آرمان ها و اهداف انقلاب است و باید سعی نماییم چه قدر می توانیم این اعتراضات را گسترش دهیم و محدود به روز قدس نکنیم.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان داشت: روز قدس اوج اعتراضات مردم نسبت به رژیم غاصب و جلاد اسرائیل است که باید در طول سال این اعتراضات به ویژه در فضای مجازی گسترش یابد.

 

وی با تاکید بر انعکاس و انتشار اعتراضات به رژم کودک کش اسرائیل گفت: پوشش تظاهرات ضد اسرائیلی در رسانه ها اثر بسیار شگرفی خواهد داشت و ما باید در و دیوار و فضای مجازی را تبدیل به اعتراض علیه این رژیم منحوس غاصب بکنیم.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ضد اسرائیلی در شهرستان گفت: به طور یقین امسال مردم با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری، آرمان امام راحل و پیروی از مراجع عظام تقلید وضوگرفته برای دفاع از آرمان بزرگ فلسطین که خط اول و محور مقاومت در منطقه است در مراسم شرکت خواهند نمود، انشاءالله که هرچه سریعتر شاهد فروپاشی و اضمحلال رژیم پلید اسرائیل باشیم.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد