مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

امروز به برکت نعمت مقاومت جنایات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نمی‌ماند

کد خبر: 308133
|
05:51 - 1401/02/08
نسخه چاپی
امروز به برکت نعمت مقاومت جنایات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نمی‌ماند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: به دلیل توانمندی‌های جبهه مقاومت در عرصه میدان، شاهد افول اسرائیل هستیم و به وضوح می بینیم که اسرائیل که روزگاری شعار از نیل تا فرات سر می‌داد، امروز در برابر موشک‌های حزب الله تاب ایستادگی ندارد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در گفتگو با خبرنگارمرصادنیوز، با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) اظهار داشت: در دعای سی و هشتم صحیفه سجادیه، امام سجاد (ع) خطاب به خداوند متعال عرضه می‌دارند، پروردگارا! در پیشگاه تو از سه چیز عذرخواهی نموده، و پوزش می‌طلبم: از مظلومی که در حضور من مورد ظلم و ستم قرار گرفته، و یاریش نکردم. از کسی که خدمتی به من کرده، و من از او قدردانی و تشکر ننمودم و از شخص خطاکاری که در حق من بدی کرده و عذرخواهی نمود، ولی عذر او را نپذیرفتم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه افزود: این امام همام کمک نکردن به مظلوم را گناه می‌شمرد، و لذا به درگاه خداوند عذر تقصیر می‌آورد و این نشان دهنده اهمیت این موضوع است‌.

وی خاطر نشان کرد: همان گونه که دوست داریم اگر مظلوم واقع شدیم دیگران به فریاد ما برسند، و اگر به دیگران خدمت کردیم قدردان زحمات ما باشند باید نسبت به دیگران نیز چنین باشیم.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه اشاره‌ای به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به نام روز جهانی قدس داشت و گفت: ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری روز جهانی قدس نشان از احساس مسئولیت ایشان در برابر اسلام و مسلمانان داشته و سبب شده تا مسلمانان در قبال این قطعه از جامعه اسلامی که مورد اشغال رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته، احساس مسئولیت داشته باشند.

وی ادامه داد: در بیان اهمیت روز قدس همین بس که امام خمینی(ره) فرمود: روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام‌جلیلیان اظهار داشت: روز قدس روز نمایش وحدت مسلمانان و روز خروش ظلم ستیزان است.

وی بیا با تاکید بر اینکه همه مسلمانان باید در برابر قدس شریف احساس مسئولیت کنند، گفت: مسلمانان به ویژه جوانان نباید مسئله فلسطین را فراموش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه با اشاره به افول روز افزون قدرت اسرائیل در منطقه، افزود: به دلیل توانمندی‌های جبهه مقاومت در عرصه میدان، شاهد افول اسرائیل هستیم و به وضوح می بینیم که اسرائیل که روزگاری شعار از نیل تا فرات سر می‌داد، امروز در برابر موشک‌های حزب الله تاب ایستادگی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: امسال روز قدس با دیگر سال ها متفاوت است چرا که امروز به برکت نعمت مقاومت جنایات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نمی‌ماند و ان شاءالله روند افول و ضعف اسرائیل جنایتکار این رژیم کودک‌کش سرعت خواهد گرفت.

حجت الاسلام‌جلیلیان ادامه داد: اقداماتی همچون حمله به مردم مظلوم فلسطین و حمله به مسجد الاقصی بیانگر این است که با این اقدامات قصد دارند سرپوشی بر شکست و زبونی خود داشته باشند.

وی گفت: امروز به حمد خدا محور مقاومت محکم در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و در شهرک های آنها نفوذ پیدا کرده است و روند جدیدی را در پیش گرفتند که امیدواری زیادی را برای نابودی اسرائیل در پی دارد.

حجت الاسلام جلیلیان بیان داشت: امسال مردم آگاه استان کرمانشاه با صلابت در کنار هم به عنوان حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از حاکمیت ضد بشریت در راهپیمایی حضور پرشور خواهند داشت.

وی حضور در راهپیمایی روز قدس را از ۳ جهت حائز اهمیت دانست و گفت: در آموزه های دینی و سیره معصومین بر این مهم تاکید شده است همچنین به دلیل مقتضای منافع ملی کشور و حمایت از حقوق بشر حائز اهمیت است. 

 

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها