روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

کد خبر: 308134
|
12:00 - 1401/02/08
نسخه چاپی
روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است
روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است : سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای روز قدس را روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز بیدارشدن وجدان‌های خفته دانست. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، سازمان بسیج مستضعفین در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: روز قدس، روز خروش ظلم ستیزان، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز بیدارشدن وجدان‌های خفته و به فرموده امام راحل نه فقط روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.

متن بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

به مسلمانان که مورد قتل (و غارت) قرارگرفته اند رخصت (جنگ با دشمنان) داده شد، زیرا آنها از دشمن سخت ستم کشیدند و همانا خدا بریاری آنها قادر است. سوره مبارکه الحج-آیه ۳۹

روزها یکایک از پس هم آمدند و گذشتند تا روزنگار تاریخ ما را به جمعه‌ای در واپسین روزهای با فضیلت ماه مبارک رمضان رهنمون سازد. جمعه‌ای که نامش را از معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به یادگار گرفته است.

روز قدس، روز خروش ظلم ستیزان، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، روز بیدارشدن وجدان‌های خفته و به فرموده امام راحل نه فقط روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.

قدس فریاد بلند مردمی است یک صدا و یکدل تا تریبونی برای دادخواهی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین باشند و دست در دست هم اضمحلال رژیم کودک کش و غاصب صهیونیست را رقم بزنند.

در این جمعه پایانی ماه مبارک رمضان تمام مردم آگاه و بیداردل در سراسر جهان که از پلشتی‌ها و زشتی‌های رژیم غاصب صهیونیست به تنگ آمده‌اند با اتحادی وصف ناشدنی به صورت یکپارچه فریاد محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار را سر خواهند داد تا در لبیکی دیگر به مولا و مقتدایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خط بطلانی بر این همه جنایات رژیم منحوس کودک‌کش بکشند و به فرموده ایشان مظهر اراده عمومی ملت‌های مسلمان برای مقابله با آمریکا و اسرائیل باشند.

اکنون که به لطف الهی کشور از حیث شیوع بیماری کرونا در شرایط مناسب‌تری قرار گرفته است سازمان بسیج مستضعفین از همه ملت شریف، یاریگر و همپای انقلاب اسلامی دعوت می‌نماید تا همچون گذشته با در نظر گرفتن ملاحظات اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور حداکثری مشت محکم و کوبنده‌ای باشند بر دهان رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی.

نَصرُ مِنَ اَللّه وَ فَتح قَریب

سازمان بسیج مستضعفین - ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

انتهای پیام/