مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب:

روز قدس به یک فرهنگ جهانی مبارزه علیه ظلم و ستم تبدیل شده است

کد خبر: 308135
|
12:08 - 1401/02/08
نسخه چاپی
روز قدس به یک فرهنگ جهانی مبارزه علیه ظلم و ستم تبدیل شده است
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب: روز قدس به یک فرهنگ جهانی مبارزه علیه ظلم و ستم تبدیل شده است.

 

خسر و تمری در گفتگو با خبرنگار  اسلام آباد خبر ، اظهار داشت: مردم فلسطین امروز به نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویان و ستمگران تبدیل شده اند و نطام سرمایه داری و حامیان اسرائیل از این ویژگی روز قدس واهمه دارند.

 

وی افزود : مردم فلسطین سالهاست برای استقلال و به دست آوردن آنچه را که با زور و ستم از دست داده‌اند  مجاهدانه مبارزه می‌کنند و این مبارزه آنها تداوم بخش مبارزه ملت های مظلوم در نقاط جهان علیه هر زورگویی و تجاوزگری است و امروز  به نماد مقابله با زورگویان ستمکاران و سرمایه‌داران تبدیل شده است.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود:  امروز قدس یک الگویی است برای ملت هایی که قصد دارند با عزت آزادی زندگی و کنند و استقلال سرزمینی خود را حفظ می‌کنند  و بدون شک این جریان، امروز به یک فرهنگ جهانی مبارزه علیه ظلم و ستم تبدیل شده است.

 

تمری افزود : این فرهنگ روز به روز و سال به سال در حال پررنگ تر شدن است و به همین خاطر   هر سال شاهد برگزاری با شکوه این  مراسم در روز جهانی قدس در سراسر جهان هستیم.  

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب افزود :  همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند روز قدس فرصت خوبی است برای تقویت روحیه تداوم مبارزه مردم فلسطین است و برگزاری باشکوه راهپیمایی های روز قدس به تقویت  روحیه مبارزه  آنها منجر می شود.

 

وی تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل ثابت کرده است که اهل هر گونه نیرنگ و تفرقه در سطح منطقه است و خوش‌خیالی سران برخی کشورها در عادی سازی روابط با اسرائیل سرابی بیش نیست و بی شک نتیجه آن را خواهند چشید و ظلمی که این کشورهای  منطقه به مردم فلسطین کردند فراموش نخواهد شد.

 

وی افزود : خوشبختانه مردم ایران ثابت کردند که با بصیرت و آگاهی در مسیر گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری هستند و مسیر حمایت از مردم فلسطین را با قدرت هر  چه بیشتر تداوم خواهند بخشید.

 

وی در پایان مردم ایران به ویژه مردم استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب را به حضور در مراسم و راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها