سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب منصوب شد

کد خبر: 308174
|
15:29 - 1401/02/17
نسخه چاپی
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب منصوب شد
طی ابلاغی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، دکتر محمدعلی خدایی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اسلام آبادغرب منصوب شد.

به گزارش اسلام آباد خبر، طی ابلاغی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، دکتر محمدعلی خدایی  به عنوان سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان اسلام آبادغرب منصوب شد.

دکتر خدایی متولد ۱۳۵۳ در کرمانشاه است که دارای بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می باشد و دوره پزشکی عمومی خود را نیز در همین دانشگاه سپری نموده است.

از سوابق  وی می توان به پزشک پیام آور شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه مرکز بهداشت دینور ، پزشک اورژانس بیمارستان ایت اله طالقانی و فعالیت در سازمان بازرسی کل کشور از ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳ به عنوان سربازرس فرهنگی- اجتماعی اشاره کرد.

همچنین وی از ۱۳۹۹ لغایت تاکنون  در بیمارستان امام خمینی(ره) شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد مشغول فعالیت می باشد.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر محمدرضا نادری عهده دار بوده است که دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

به نام خدا

جناب آقای دکتر محمدرضا نادری

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم. 

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر  و تشکر می نمایم.

 امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.

دکتر قباد محمدی

سرپرست دانشگاه

 

 

وود

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها