رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب:

برگزاری نمایشگاه های هنری زمینه رشد کیفی آثار و توانمند سازی و رویکردهای خلاقانه در هنرمندان فراهم می کند

کد خبر: 308180
|
08:31 - 1401/02/18
نسخه چاپی
برگزاری نمایشگاه های هنری زمینه رشد کیفی آثار و توانمند سازی و رویکردهای خلاقانه در هنرمندان فراهم می کند
خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به ضرورت برگزاری نمایشگاههای هنری گفت : برای برگزاری نمایشگاه آثار ، هنرمند مجاب می شود آثار با کیفیت و آثار جدید به نمایش بگذار و همن موضوع زمینه را برای نو آوری هنری و خلاقانه فراهم می کند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تقاضای بالای هنرمندان بخش های مختلف برای برگزاری نمایشگاه آثار هنری گفت : بدون شک این یک ظرفیت و پتانسیل است که در یک شهرستان شاهد حجم بالای نمایشگاه باشیم.

 

 

وی افزود : در سال های گذشته انتقاداتی به سطح کیفی برخی از این نمایشگاه ها وارد بود که انتقادات درست و بجایی بود که این موضوع را از طریق چند راه حل تا حدودی اصلاح کردیم ، از جمله اینکه در حوزه خوشنویسی انجمن خوشنویسان حتما باید آثار افراد را تایید کند و دوم اینکه همه درخواست ها با پی دی اف آثار به معاونت هنری و سینمایی ارسال و پس از تاییدیه معاونت هنری مجوز صادر می شود .

 

 

تمری در ادامه افزود : اسلام آبادغرب شهر با ظرفیت و پتانسیل بالای فرهنگی هنری است و این را می توان از زوایای مختلف به اثبات رساند و نمونه آن درخواست های متعدد برای برگزاری نمایشگاهها است.

 

 

خسرو تمری ابراز امیدواری کرد این روند منجر به رشد فرهنگ و هنر در سطح شهرستان و منطقه شود.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد