اجرای "طرح جهش تولید دانش بنیان" مساوی با افزایش تولیدات کشور و رونق اشتغال زایی است

کد خبر: 308181
|
17:07 - 1401/02/18
نسخه چاپی
اجرای "طرح جهش تولید دانش بنیان" مساوی با افزایش تولیدات کشور و رونق اشتغال زایی است
اجرای "طرح جهش تولید دانش بنیان" مساوی با افزایش تولیدات کشور و رونق اشتغال زایی است : دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح جهش تولید دانش بنیان مساوی با تولیدات بیشتر و در نتیجه اشتغال زایی است. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، شیوا قاسمی پور دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص لزوم اجرای طرح تولید دانش بنیان در کشور گفت: مقام معظم رهبری سه سال متوالی بحث تولید را با پسوند و عناوین مختلف به عنوان شعار سال نام گذاری کردند و این نشان از فعالیت کم در این حوزه و اهمیت موضوع تولید در کشور را دارد.

وی عنوان کرد: با ریل گذاری در مسیر تولیدات بیشتر در کشور بحث اشتغال زایی نیز سرو سامان می گیرد و طرح جهش تولید دانش بنیان در راستای تحقق افزایش تولید و اشتغال زایی آماده شده است.

 

قاسمی پور اشاره به انتظار مجلس برای تایید طرح جهش تولید دانش بنیان، ادامه داد: این طرح پس از رفع ایرادات و ابهامات از سوی مجلس برای بررسی و تایید نهایی به شورای نگهبان تقدیم شد که هنوز ابلاغی از سوی این نهاد برای تایید این طرح صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها