با همکاری جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و‌درمان شهرستان صورت گرفت:

خدمت رسانی کاروان سلامت در روستای محروم اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 308270
|
12:58 - 1401/03/07
نسخه چاپی
خدمت رسانی کاروان سلامت در روستای محروم اسلام آبادغرب+عکس

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت گرامیداشت حماسه ایثار و مقاومت و ایام الله یادبود آزاد سازی خرمشهر  کاروان سلامت شهرستان در روستای محروم"شاهبداغ" اسلام آبادغرب به ارائه خدمت پرداخت.

 

این کاروان متشکل از پزشک‌متخصص، پزشک‌عمومی، ماما، بهورز، و داوطلبان جمعیت خدمات درمانی و آموزشهای بهداشتی و امدادی  با همکاری جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و‌درمان شهرستان  با هدف خدمت رسانی به روستاهای کم برخوردار اعزام شد.

 

دراین برنامه؛ ویزیت ۸۷ نفر، غربالگری فشار خون، و مشاوره های مامایی و امدادی و توزیع داوری رایگان به ارزش  ۴۶،۰۰۰،۰۰۰ ریال که با همکاری جمعیت و‌ خیرین گرانقدر مهیا شده بود ارائه خدمت صورت گرفت.

 

غلامرضا اسدی رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تاسف در خصوص حادثه دلخراش متروپل و تسلیت به مردم شهید پرور آبادان و گرامیداشت یاد و‌خاطره شهیدان که با جانفشانی خرمشهر را از دست دشمن آزاد ساختند  از همکاری خالصانه دکتر خدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان و‌ کادر خدمتگزار مردم و همچنین پرسنل و‌ داوطلبان  جمعیت که بازوان توانمند در اجرای چنین برنامه هایی هستند تقدیر و تشکر نمود و این نکته را یاد آور شد که جمعیت هلال احمر همواره در کنار مردم خواهد بود.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد